Hallo allemaal! Ik weet niet of ik het hier goed plaats, ik zou ook niet weten of het al een keer besproken is,. maar ik zit eigenlijk op dit moment met heel erge menstruatiepijn, en dan vooral heel veel en erge buikpijn, ben alleen nog niet ongesteld,maar denk dat het niet zo heel lang meer duurt. Nu vraag ik me eigenlijk af; heeft iemand goede tips om er wat aan te kunnen doen?? Alvast bedankt!
oef ik heb dat ook vaak...drink dan weleens warme melk...of leg een kruik gewikkeld in een handdoek tegen me buik...warme douche helpt me ook nog weleens...sterkte! Het is indd altijd heel pijnlijk
ik heb dat ook vaak en neem dan een dafalgan 1 gram bruis,dat is het enige dat wat helpt bij mij.en een warm bad.(met lavandel badolie merk kruidvat superontspannend!)
hoi hoi ja verschrikkelijk he ik heb dat ook, ik had erg baat bij alive feminax een pijnstiller speciaal voor menstruatiepijn. En idd de warme kruik wat al eerder is gezegd. hoop dat je er snel iets op vind liefs
Hai! Bedankt voor de reacties! Heb een douche, kruik enz al geprobeerd, het zakt dan even, maar komt ook weer terug.. maar de tip over de alive speciaal voor menstruatiepijn ga ik zeker proberen, ga straks maar gelijk wat halen! hopelijk werkt dat goed! dankjewel allemaal!
Geen dank hoor! ik hoop dat het jou net zo goed werkt als bij mij ben hier ook opgekomen door een vriendin die mij dat toen aanbeveelde succes meid!