Naast de bekende andere kwaaltjes heb ik vooral last van lekkende traanbuizen. Nu heb ik dan ook veel meegemaakt op het 'zwangerschasgebied', maar dit gaat mij wel erg ver. Ik ga huilen om de meest onzinnige dingen, zoals; de fles Cola is leeg, terwijl de volle al naast het glas staat omdat ik wist dat er niet meer genoeg in zat voor een glas. Of; m'n waterkoker kookt niet snel genoeg. Om over tv-kijken maar te zwijgen... Het nieuws, reclames... ik ga overal om huilen. De radio blijft de laatste week al uit, bij elk liedje ga ik wel huilen. Ik weet dat huilen een van de 'kwaaltjes' is, maar wie van jullie herkent zich hier in? Moet er weer van huilen!
Heb ik ook gehad, moet wel zeggen dat het bij mij gelukkig na een week of 11 minder is geworden (gelukkig ook voor de mensen in mijn omgeving) Het is ook niet niks wat je lichaam allemaal meemaakt! Succes meid, en houd maar in gedachten dat het even rot is maar dat je er straks iets moois voor terug heeft.
Ik weet nog dat ik naar de kapper was geweest en het naar mijn mening verkloot was. Vreselijk voelde ik me, man probeerde me op te beuren, maar ja... wat nou het is maar haar? Kijk dan man, helemaal v e r p e s t ! Ik stapte onder de douche en daar kwamen de waterlanders en niet te zuinig! Ik herkende mezelf niet terug, echt met gierende uithalen heb ik er op de grond zitten janken, helemaal ineengedoken. Om een kapsel he.. Twee dagen later had ik een positieve test in de handen. Daarna wel snel van slag, maar niet gelijk huilen gelukkig. Het werd dus beter
euhhh, heb dit 'kwaaltje overgehouden na de zwangerschap van mn zoontje. Was na de bevalling een emotioneel wrak. Zoontje had ook erg slechte start gehad waardoor 1 week op de ic moest verblijven Zo emotioneel dat ik toen was ben ik gelukkig niet meer maar het is wel veel meer als dat ik voor de bevalling was... erg irritant Kan idd zo volschieten bij een bepaald programma of liedje of zelfs als ik alleen maar aan iets erg denk.. het slaat echt werkelijk nergens op.
hoi meid, ik ken het zelf niet, maar ik heb je verhaal gelezen en onderschrift gezien en het verbaasd me niet dat je vol emotie zit. je hebt nogal wat meegemaakt en kan me goed voorstellen dat je vol spanning zit! dat komt er dan misschien op deze manier uit?
Ik moest in het begin ook overal om huilen, bijvoorbeeld om een schaaltje wat ik had gebroken.. Nu is het wel een stuk minder maar programma's zoals all you need is love kan ik niet zonder janken kijken. Zelfs met GTST heb ik het soms moeilijk haha. Of ik moet juist heel hard ergens om lachen zoals gister met Brigitte Kaandorp. Ik kwam niet meer bij, tranen rolden over mijn wangen
haha ik herken me wel in jou sinds mijn zoontje er is nu bijna 7 jaar verder kan ik ook nog steeds huilen bij de stomste dingen liedjes programmas en zo moest vroeger altijd lachen als me ma ging huilen bij het spijt me of zo en ze zei al wacht maar dat krijg jij ook en idd nu ik ben net zo een jankerd als me moeder en weet ik waardoor dat komt
Dat herken ik ook wel. Sinds de zwangerschap van mijn dochter ben ik enorm emotioneel geworden. Toen ze geboren was werd het alleen maar erger. Inmiddels heb ik nog een zoon en ben ik zwanger van ons derde wondertje... Werkelijk... ik kan zelfs huilen om het weer. Echt belachelijk gewoon!
Ik huil ook meer dan gemiddeld, maar hier speelt een andere heftige gebeurtenis ook wel mee denk ik. Het zal niet niks zijn, zwanger en al zoveel kindjes verloren, zo te lezen in je onderschrift.. Maarre.. wat ik me afvraag, wisten jullie bij het laatste kindje al dat het een meisje was? Dat kan toch niet bij 9 weken?
Ja, huilen!!!!!! Even opsommen waarom er vandaag traantjes aan kwamen: - Jas vergeten thuis (ik was met de wagen, had helemaal niet koud) - Man had bloemkool klaar gemaakt (de schat) maar ik had daar helemaal geen zin in! - Ik voelde me moe - Iemand had door dat ik zwanger ben terwijl we het graag hadden verzwegen tot ik 16w zwanger ben - Van ontroering toen ik mn zoontje zag poseren voor de groepsfoto op het kinderdagverblijf Je ziet het, idioot veel gehuil maar ik kan het echt niet helpen!
Hahahaha, geniaal, moet je zien! Ik verstuur net dit berichtje en vriendlief komt binnen (ging de auto in de garage zetten) met een groot pak friet!!! Geen bloemkool voor jou zegt hij, ik kon je traantjes niet aanzien! LIEVERD! Kijk, nu moet ik ook weer huilen...