Jaa joh tuurlijk wat denk je zelf? Nee is het antwoord Miss mensen die wel normaal kunnen reageren en als er meer mensen past hebben van dat er geen wc in de trein zitten dat we er een klacht over kunnen indienen met een groep!!
ja dat doen we!!!!! niks anders te doen in de vakantie? ga lekker buiten spelen ofzo. sorry kan hier zo slecht tegen, van die nepleden hier:x
oja plassen doe ik nooit achter een kaartjesautomaat. poepen wel. zon mooie ronde met een puntje bovenop. en dan steek ik er een vlaggetje in. soms probeer ik ook mn naam te schrijven. de T I gaan goed. de N en de A zijn best moeilijk joh!
Ik vind ze wel vermakelijk hoor Het is beter dan sommige verzuurde chago-leden, althans, vind ik (nee ik bedoel verder niets/niemand, whahaha voordat ik dadelijk gelyncht wordt)
Als ik echt moet en er is geen wc in de beurt dan zoek ik een beschut plekje ( op het oog) en plas dan maar of dat fijn is nou nee. Maar ja doe ik het niet dan lek ik van zelf wel als ik echt te lang wacht.
waarschijnlijk een vent die nu onder zijn bureau op en neer bewegingen aan het maken is op alle reacties waar pies poep piemel en poes in voorkomen :-D Lol