Wat gaat er door je heen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patriciadejager, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Hey Meiden,

Omdat ik helaas zelf nog geen positieve test heb mogen ervaren ben ik toch benieuwd naar hoe je je voelt op het moment dat je ziet dat je zwangerschapstest positief is. Natuurlijk ontzettende blijdschap maar daarna... welk gevoel overheerst dan bijvoorbeeld?

De ervaringen lijken me leuk om te lezen :) (ben gewoon benieuwd)

Liefs,
    Patries

2. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Nou patries bij mij is de test tot nu toe alleen negatief geweest,en mijn gevoel is elke keer anders de ene keer dacht ik nou ja volgende keer beter en de andere keer moet ik er bijna van huilen.....
    Ik zou niet weten wat ik zou doen als de test positief is....
    Heel erg blij zijn en gelijk naar me vent toe gaan als deze aan het werk is.

3. Niet meer actief

hoi meid
    hihi blijdschap idd
    maar ook onzekerheid
    tenminste bij mij dan
    toen ik de uitslag kreeg van het zh het eerste wat ik deed was huilen hihi

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Toen ik de test deed was ik alleen thuis omdat mijn man nog op het werk was en ik eigenlijk dacht dat hij toch wel negatief zou zijn. Toen er toch echt een streepje kwam heb ik 5 minuten met bibberende handen naar die test zitten staren en raakte ik eigenlijk een beetje in paniek. Natuurlijk was ik ook heel erg blij, maar op dat moment kon ik het niet geloven en dacht ik alleen maar "oooo jeee". Had ook geen idee wat ik verder daarna moest doen dus toen ik daarna de dokter had gebelt en die had verteld wat er nu ging gebeuren kon ik de hele dag niet meer stoppen met glimlachen.

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Bij mij overheerste het gevoel van: zou het echt zo zijn ? Ik beloofde die test nog niet helemaal. Ik had ook niet verwacht dat hij positief zou zijn omdat ik die dat ervoor wat bruine afscheiding had gehad. En ja het was half 7 in de ochtend en heb gewacht tot de eerste winkels open waren om snel 2 andere testen te doen. Toen kon ik het pas geloven. Ik was megaaaa blij maar de eerste weken vooral bang dat het mis zou gaan.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Blij en super onzeker! Ik had een week ervoor een test gedaan, die was negatief en diezelfde avond heb ik bruine afscheiding gehad (ik dacht dat het bloed was en deed een tampon in hihi) en heb ik me mannetje gebeld en gezegd nou weer voor niks getest hoor! Dus toen ik een week later nog maar een test deed dacht ik dat het niet waar was en ik moest er echt even aan wennen. Had deze kans al voorbijlaten gaan en toen bleek ik wel zwanger :)

7. Patriciadejager

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Leuk om te horen allemaal, ik wacht al op de dag dat mij dit te wachten staat ;)

8. Niet meer actief

hopelijk is die dag snel meid ;)

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    de eerste keer dat ik een test deed ....
    ik had op de teststrip geplast en toen netjes de test weg gelegd om te wachten niet in het zicht zeg maar .....
    na een kwartier schoot me ineens te binnne dat ik net getet had en liep ik zuchtend naar de test echt zo van het is toch niet zo en ja waarempel ik had een vette + op de cb test , ik was hartstikkke blij en zenuwachtig en begon te trillen er ging zoveel door me heen ..... helaas is deze zwangerschap geeindigt in een mk ....

Op naar de volgende + dan maar !

L.sybje

10. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik heb nu 3 keer positief getest. De eerste twee keer was ik vooral heeeeeeeeel erg blij! Bij de laatste test(en) van gisteren en vanmorgen is het vooral ongeloof. Zo van: zou het echt waar zijn? Haha, ik geloof het nog steeds niet. Ik ga morgenvroeg gewoon weer testen. :D

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Toen die bij mij positief was ben ik die dag er nog wel 25x naar toe gelopen om te kijken of ik me niet had vergist. Ik was wel al voorzichtig heel blij. Twee dagen later nog maar een test gedaan (ik vertrouwde het nog steeds niet) en toen die weer positief was was er grote blijdschap. Na een weekje werd dit een soort onrust. Ik had zo weinig zwangerschapskwaaltjes dat ik dacht dat het misschien wel fout zou gaan. Vandaag een eerste echo gehad. Alles was goed en nu durf ik pas echt te gaan genieten!

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik weet nog dat ik me echt heel raar voelde.
    Kan nou niet zeggen dat ik super blij was, gewoon omdat het zo ongelofelijk was.
    Je voelt niets..maar omdat er op de test het woordje "zwanger" stond...was ik in eens zwanger.
    Weet nog dat ik er van moest zweten zo gek vond ik het! Werd er ook wel hyper van..hahaha
    Maar was uiteindelijk ook wel super blij natuurlijk, maar dat duurde ff een minuutje of wat.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik geloofde het absoluut niet! Vat een foute test, gelijk nog een gehaald, ook postief.
    Daarna was de eerste gedachten, shit, wat nou als ik mn kind niet leuk vind!
    En 's avonds zette het gevoel dat t niet goed zat in. Dat klopte, ik kreeg helaas een miskraam...

14. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Mijn man was gelijk helemaal happy, maar ik heb wel een kwartier wezenloos naar de test zitten staren! Ik kon het niet geloven.....en daarna afwisselend blij en onzeker.

15. Patriciadejager

8 feb 2007
    280
    0
    0
    Ik hoop het ook! :)

16. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik begon eerst te brullen omdat ik ervan baalde dat ik toch niet had gewacht dat m'n vriend thuis was. Maar toen die eenmaal thuis was en het een beetje tot ons door begon te dringen was ik alleen maar gelukkig! Het gevoel van 'als het maar goed gaat' heb ik eigenlijk nooit gehad.

Deel Deze Pagina