plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mayke1980, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Ik heb er ook veel last van maar volgens mij hoort het er gewoon bij hoor. Ik hoor iedereen er over klagen. Ook niet zo raar onze beeb druk natuurlijk lekker op onze organen incl. de blaas.
    Sterkte er mee en inderdaad als je denk dat het niet klopt gewoon even naar de doc. Maar elke nacht eruit hoort er volgens mij gewoon bij.
    Liefs,
    PL
     
  2. Dandelion

    Dandelion Actief lid

    20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Ja ik wordt er ook helemaal gek van! Ik laat wel regelmatig mijn urine nakijken op blaasonsteking, ik heb het een keer gehad en toen deed het helemaal geen pijn bij het plassen, maar wel de hele tijd kleine beetjes. Net als nu... 4 keer per nacht er uit, minstens. Maar ik slaap toch niet door, ik wordt de laatste tijd steeds wakker! Ik ben moe!

    X :(
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb mijn plasrecord vannacht gehad.
    van 22.30 toen ik naar bed ging en 7.30 toen ik er uit kwam heb ik 6x geplast , en niet zo zuinig ook want het leken wel water vallen , terwijl ik gister avond niet eens zo heel veel heb gedronken.
    moest vanmorgen naar de vk en moest een potje urine mee nemen , om 8.15 dacht ik zal ff kijken of ik nog wel moet , het potje stroomde zowat over ,waar al die urine vandaan komt geen idee , misschien sla ik alles overdag wel op en plas ik het snachts allemaal uit.
    zei al tegen me man wil een wc boven , ben de halve nacht alleen maar van boven naar beneden aan het lopen.
     
  4. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

    Hier nog zo eentje die helemaal gek word van dat geplast en
    dan vooral snachts :(
    Ik heb het al vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben.
    Dat was zo met 5 weken. Sindsdien moet ik elke nacht wel een
    stuk of 4 keer uit bed. Met uitschieters van 6 keer per nacht.
    heel vermoeiend. Maarja hoord erbij zegt de vk.
    Zij vond het niet nodig om mijn urine na te kijken.
    Is aan het begin van de zwangerschap gedaan en heb er geen extra
    klachten bij gekregen zoals pijn bij het plassen.

    Meiden heel veel sterkte en voor je het weet slaap je weer door.
    Dan hoef je niet meer zo veel te plassen. Dan moet je er uit
    omdat de kleine je weer nodig heeft.
    Lange leven het moederschap :D de eerste jaren kunnen wij
    wel schudden naar onze slaap...hihihihihhihi...... ;) :D
     
  5. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik moet er s'nachts gemiddeld tussen de 4 en 6 keer uit. Heel vervelend. Maar overdag plas ik ook enorm veel, dan ga ik per uur zo'n 4 keer naar het toilet. Soms is het veel, soms maar een beetje, maar voor het moment doe ik niks anders dan drinken en plassen (en poetsen ;) )!
     
  6. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Ik heb dus in dit topic (van wie weet ik niet meer) de tip gelezen om met een kussen tussen je benen te slapen (als je op je zij slaapt, anders helpt het weinig denk ik :) )
    Whoepie het helpt echt! Wauw wat een verschil zeg, ik hoef nu nog maar 1 á 2 keer per nacht, voorheen minstens 3x en record iets van 5/6 keer... :confused:
     
  7. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Jouw urine? Of die van haarzelf? :)
     
  8. Essebes

    Essebes Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Aangezien het hier toch al zo'n zeikzooitje ;) is (sorry flauw grapje) kan ik hier vast ook wel even een vraagje plaatsen over mijn plasje?! 8)
    Ik nies dus heel veel (allergisch typje.. :rolleyes: ) en moet me dan heel erg concentreren om niet..... (voelen jullie hem al of moet ik het omschrijven?)
    Maar is dit normaal? ik dacht dat dit alleen in echt de laatste periode van je zwangerschap kon...

    Ik heb geen blaasontsteking = al getest.

    Xx Es
     
  9. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb het een hele tijd gehad, ik merkte niet dat ik urine verloor, bij niezen of hoesten merkte ik het wel. Bekkenbodemspieren trainen heeft bij mij geholpen.

    Ik merkte ook dat ik niet voelde of ik uitgeplast was. dan stond ik op van de wc en ik had mijn broek nog niet aan of moest alweer. Daarom blijf ik nu wat langer zitten en duw ik het laatste beetje eruit.
     
  10. sweetdushi

    sweetdushi Bekend lid

    24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ja heel herkenbaar.
    Ik word er echt gek van moet er zeker drie keer me bed voor uit.
    En overdag ook.
    Maar het is ook logisch want je baarmoeder drukt tegen je blaas.
    En ik drink de laatste tijd meer.
     
  11. Jana

    Jana Actief lid

    28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik moet ook standaard 2 of 3x per nacht.
     

Deel Deze Pagina