Veel zweten :S

Discussion in 'Eerste symptomen' started by ashleyy, Jan 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ashleyy

ashleyy Actief lid

Jul 13, 2014
    244
    1
    16
    Het onderwerp zegt het al; Ik merk de laatste dagen dat ik veel zweet..
    Vooral tijdens het slapen en dan word ik wakker en ben dan helemaal nat! niet fijn.. Herkenbaar voor iemand begin zwangerschap? Ik vraag me af of dit bij de symptomen hoort.. Ik zweet normaal bijna nooit.

2. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Herkenbaar! Maar ben ook net een kacheltje :D
    Ik heb het bij al mijn zwangerschappen gehad.
    Dus voor mij hoort het erbij!

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Bij mij is t nooit meer weggegaan. Mijn zoon is 1,5 en nog af en toe van die "opvliegers". Heel vervelend.

4. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Nicci1982 ook ik had tijdens mijn zwangerschap opvliegers en na mijn miskraam zijn die ook gebleven. Was bang dat ik mogelijk in de overgang ben maar aan de andere kant, voor de zwangerschap nooit opvliegers gehad en altijd een regelmatige cyclus. Maar als ik jou lees is het dus niet ongebruikelijk dat opvliegers blijven.

5. ashleyy

ashleyy Actief lid

Jul 13, 2014
    244
    1
    16
    O vervelend dat dat is gebleven ik heb ook last van opvliegers zo'n 3 keer ongeveer per dag naast het zweten heel vervelend maar het hoort er dus bij..

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Bij mij was dit wel een symptoom.
    Had er heel de zwangerschap last van, maar het was in het begin wel minder dan op het eind natuurlijk.

Bij mij is het overigens wel weg gegaan!

7. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

Jun 11, 2014
    442
    92
    28
    Female
    huismama ♡
    Eindhoven
    Haha indd hier ook gehad en de na bevalling nog veeeeel erger nu nog redelijk moet vortaan goede deo hebbe anders is het niet zo fris me dochter is nu 14 maanden dus ik denk niet dat het nog weg gaat

Share This Page