Ik ben nu al flink wat weekjes ziek..heel de dag misselijk 1 x per dag overgeven (dit bouwt zich op tot het hoogtepunt en dan moet het eruit..) en dus niet meer.. Ik heb in die weken 2 x buikgriep gehad 1 x gewone griep was goed verkouden dus ik heb vrij weinig kunnen doen.. Nu is dit over maar nog wel heel de dag misselijk en 1 x overgeven, vooral futloos wil zo graag weer iets doen! Ben ondertussen al 6 kilo afgevallen en blijf dus afvallen, ik zorg er wel voor goed te drinken en als ik kan eten eet ik iets.. Maar voor mijn gevoel is mijn maag zo vol! Nu vroeg ik mij af kan ik hier zelf nog iets aan doen iets halen wat helpt? Of toch naar de dokter oid? Want werken zit er nu gewoon niet in, en laat staan andere dingen doen.. Ik ben benieuwd naar jullie antwoord.. PS als ik nu iets voel daar beneden langzaam drukkend bewegen zijn dit dan mijn darmen of kan ik nu al echt het kindje voelen? Vroeg het me gewoon af hihi het lijkt me van niet..maar het is wel mijn tweede en mijn baarmoeder weet ik ook goed te vinden Zo genoeg gevraagd groetjes, sannetje
Hoi sannetje, Je kan bij de huisarts een medicijn krijgen dit heeft emesfane. Dit kan helpen bij misselijkheid en braken. Probeer kleine beetjes te eten gedurende de dag en vooral blijven drinken! Gebruik gravitamon of femme natal of een andere multivitamine voor in de zwangerschap. Daardoor kan je je ook wat beter gaan voelen en krijg je wel je vitamine binnen. Nee je kan je kindje nog echt niet voelen, dat zijn waarshijnlijk je darmen. IMKE