Hallo Allemaal, Ik heb even een vraagje...Mijn dochter loopt nu in een jurkje Cyclaam kleur met grijze stippen en Cyclaam kleur legging...nu wilde ik haar ballerina's eronder doen...nee ik wil andere schoenen...nu heeft ze haar sneakers eronder ( zit ook deze kleuren in)...mijn man vind het erg leuk staan maar tja ik kan er niet aan wennen...Wat doen jullie onder de jurkjes? Gr Veer
Ik doe leuke laarsjes onder een jurkje. Sneakers kunnen wel leuk staan, mits het bij de rest van de outfit past. Maar ben zelf niet echt een sneaker mama.
Heb ik al een beetje laten vallen.. en zijn reactie was...ach jullie zullen het wel weer beter weten ik heb er ook geen verstand van hihihih
Haha hier ook laarsjes voor jurkje of rokje. Al vind ik in de zomer Allstars ook leuk onder jurkje, dus echt zo'n halfhoog gymp-model vind ik zeker kunnen, maar dan moet het uiteraard wel een jurkje/rokje zijn waarbij het past...
Dank voor jullie reacties...mijn gevoel is bevestigd id all stars half hoog staan leuk maar dat is het dan wel...ik ga gewoon voor de laars ( ik blij dat haar jurk vies was geworden ) dus aan die broek en ja met sneakers hahahah