Staand/of zittend...? Na net weer eens de wc grondig geschrobt te hebben..... vroeg ik me af.... hoe plast jullie vent? Probeer hem hier te laten zitten...... maaarja... DAT wil hij dus niet.... natuurlijk doet kleuter plassen net zoals zn papa.... en tja.. krijg ik te horen: "mama mn piemel wil niet naar links"..... of "kijk mam zonder handen"..... ok best grappig.... maar die wc elke keer schrobben.... zucht... dussuhhhh herkenbaar?
Mijn lief doet het staande. Mijn ex zittend. En ik merk het inderdaad héél erg aan de wc. Alles zit onder de spetters pies. BAH! Laat die kerels toch gewoon gaan zitten zeg....
staand.. en daar word ik zooooooooooooooo moe van !!! ik blijf die wc elke dag schrobben want mikken kennen ze niet vanavond krijgt hij een emmer sop n zijn handen gedrukt.. !
Staand! Maar ik herken helemaal niets van jullie irritaties. Mijn man plast dan denk ik gewoon hartstikke netjes! hahaha
plassen behoor je zittend te doen vind ik (doet mijn man dus ook), zowel voor de hygiene als voor je gezondheid. Staand plassen schijnt ook niet goed te zijn. Ook mijn zoontjes moeten van mij zittend plassen. Als je die wctjes ziet op de basisschool bah bah de plas druipt overal vanaf. Als ieder zn zoon aanleert zitten te plassen heb je dat probleem niet
staand, maar ik hoef nooit zijn restjes op te dweilen hoor.... Dus ik weet niet wat jullie mannen doen
Ja hier ook. Onze wc is prima schoon. Ook al staat hij. Ik heb wel altijd een spuitbus en doekjes liggen dus misschien maakt hij het gewoon altijd schoon. Geen idee. Zal het eens vragen.
staat/zit heb al eens de wc eend en de pleeborstel naar zijn kop gegooid dat ik dat zeik scrobben zat was ik heb hem al eens naar buiten geschopt van ga maar in de hoek van de tuin staand zeiken.. dus nu is het 50/50
Zo wel zoonlief als vader lief staan. Als je wel niet weet hoe vaak ik al op een natte wc bril gezeten hebt. IK roep altijd bril om hoog. En waarom gaan jullie niet zitten. daar geven ze geen nuttig antwoord op denk idd niet mannelijk genoeg. En ja kinderen die doen hun vader na, zoonlief deed dat toen hij net zindelijk was ook gelijk meteen dat piemeltje kon niet eens over de rand maar moest en zou staan.:x
of hij kijkt hoe hij de wc achter laat... hier dus ook spatters op de tegels.... al moet ik van de ene kant niet klagen..... was bij een vriendin... en kon zowat een "voetenbad" doen.... haar vriend was net van te voren wezen plassen.... maar schijnt helemaal "mikproblemen" te hebben volgens vriendin..... maar ook niet willen zitten...
staand, maar heb geen last waar jullie last van hebben spetters en al. en derna doet hij zelfs altijd de bril + klep naar beneden
hahaha ja dan begrijp ik dat het een zooitje word ja!! Nee manlief gebruikt wel netjes z'n handen. Maar mijn toilet is, nogmaals, echt keurig schoon hoor! (hij doet de bril natuurlijk netjes omhoog en als hij klaar is weer omlaag) Mijn enige irritatie is wel dat hij nog wel eens makkelijk is in z'n handen niet wassen na het toilet. Ik vind dat echt heel vies.. (maargoed ik ben een hygiene trutje. Ik was continu m'n handen en heb zelfs een dettol no-touch systeem hahaha)
Mijn man doet het redelijk netjes, vaak haalt hij zelf nog een doekje erover. Hij plast staand.. Maar bij mij ouders... Praat me er niet van! Mijn broer woont nog bij mij ouders in en zowel hij als mijn vader kunnen allebei niet mikken... Moedeloos word je ervan!