Gelukkig is mijn man netjes opgevoed en plast hij zittend Overigens maakt hij vaker de wc schoon dus zou anders de dupe zijn van zijn eigen daden haha.
Hmm dat vind ik toch wel heel erg vaag....?... Lijkt me ook nog vrij lastig. Hier dus zittend zoals vrouwen zitten
tjeetje..... Wij hebben een hoog hangend toilet... lijkt me zowat onmogelijk....!! en dacht ik met de poll: zittend, staand... de lading wel te dekken.... hahahaha (rare woordspeling...).... valt me mee, dat er nog niemand heeft geantwoord... Hij staat, maar hangt hem gewoon in het toilet..... (zal trouwens dit topic eens laten lezen aan vriend, want wellicht denkt hij meer, dat er geen enkele man zit..... en is toch meer als dat ik dacht!!)
De eerste keer dat ik t zag dacht ik ook 'huh, wat doe jij nou?' Hij doet het op deze manier overigens uiteraard alleen thuis, daar weet ie zeker dat de vloer schoon is Bij andere of in t openbaar gaat ie 'gewoon' zitten of staan. Voor zover ik weet dan, ben er nooit bij Ach hij heeft wel meer rare maniertjes hoor
mijn man staat altijd, en eerlijk gezegd dacht ik dat alle mannen dat deden! je leert hier nog wat en geen irritatie's, hij kan goed richten gelukkig
Zittend, hij deed het altijd staand, maar gatver zeg...:x Had ik net een leuk roestvrijstalen wc emmertje gekocht, wordt ie gelijk onder gezeken... Toen maar even een paar goede gesprekken gevoerd en nou zit hij steeds.... Scheelt echt heel erg veel piesstipjes, joepie!
hier ook zittend,scheelt me een hoop spetters en vieze luchtjes. toch merk ik wel dat er een soort taboe op rust hoor,veel mannen vinden het geen echte mannen gedrag. maar zoals blijkt doen er dus toch een hoop mannen hun plasje zittend. Ze poepen toch ook niet staand?
Zittend, en wat is onze wc schoon Ik kan het ook erg merken als we bezoek hebben gehad van mannen die staand plassen.
Nou anders ik wel! Als mijn vader en broertje hier zijn dan roep ik ze altijd achterna: niet spetteren en anders schoonmaken! Nu nog het lef verzamelen om dit ook eens bij m'n schoonvader te roepen. Keurig nette man hoor, maar die spetters...
boven in de badkamer mag ie niet staand plassen van mij mijn dochtertje loopt daar ook op blote voetjes smorgens ik doe elke ochtend toillet schoonmaken maar heb geen zin en tijd om dan ook naast de pot spetters te moeten boenen en beneden wisselend zegt ie nu
Zittend gelukkig. En zitten plassen is volgens de uroloog ook veel beter dan staand plassen, dus mannen zitten.
Helaas tot grote ergenis van mij..STAAND..als me vent een week weg is dan kan ik dat zo goed merken, dan blijft de wc tenminste eens spettervrij. Is er geen cursus voor of iets, want ik krijg die van mij dus nevernooitniet zittend aan de plas hoor.
Volgens mij word de kans op een blaasontsteking dan verkleind, omdat een man beter zijn blaas ledigd en uitdruppelt als hij zit.
Mijn vriend plast zittend. Heb ik helemaal niets voor hoeven doen, dat deed ie uit zichzelf al. Als ik sommige reacties zo lees mag ik mezelf gelukkig prijzen.