Hier ook staand, maar ik wil dat hij gaat zitten! Elke keer als hij geplast heeft liggen er overal spetters en natuurlijk is dat niet van hem Pff nee ik heb kaboutertjes in de wc wonen!
Mijn vriend plast staand, ook maar goed ook want het is een man, Maar als er spetters zijn oid veegt hij het daarna wel altijd af!
zittend.... vroeger stond hij ook en alles steeds onder spetters...vooral na een biertje te veel...pff..wordt het mikken niet beter van zeg maar.... heb hem toen gezegd...of je gaat zitten, of jij doet vanaf nu de wc...paar dagen flink over ruzie gemaakt en sindsdien is het duidelijk...alle mannen zitten hier!
Jarina is er weer... Maar goed, mijn man zit. En hij gaat zelf de plee schoonmaken als er bezoek is geweest die gestaan hebben omdat hij die spetters zo vies vind. Zo kan het dus ook
Als wij mannelijke visite krijgen (die dus niet zitten) loop ik van te voren ook altijd te mopperen dat ik al opzie tegen het pis poetsen. Geregeld doet vriend het erna omdat hij het ook vies vindt en het niet leuk vindt dat ik het altijd maar moet schoonmaken. Ik kan toch een bordje heel duidelijk in het zicht bevestigen met een pakkende tekst over de plee schoon achterlaten? Ik zou me kapot schamen als ik ergens zou zijn en ik heb op wonderbaarlijke wijze een druppel achtergelaten en een ander zou dat zien.
Haha heb mijn vriend dit topic laten lezen en die kwam na 2 pagina's tot de conclusie: Wow, ben blij dat jij niet zo bent.. Dat er vrouwen zijn die zeggen: ja ik heb het hem afgeleerd.. Haha, wat een grap. Je man is je man.. niet je kind of hond.. Als een man uit zichzelf zittend plast.. oké.. maar eisen dat hij zittend plast vind ik wel beetje eng. En ik vind het ook niet heel mannelijk ofzo.. maar goed.. zal wel mijn milieu zijn waar alle mannen staand plassen.
Maar het is wel mannelijk om stof te zuigen? Monogaam te zijn etc? Want zo is de man ook niet geboren als we HEEEEL veel jaren terug gaan? Daarbij, als hij 6x per dag je hele plee vol zeikt zodat alles nat is en stinkt als een otter is wel fijn?
Ik vind van wel... Wij gaan toch ook niet staand plassen? Voor een man is het makkelijker staand en dat vind ik prima, wij doen immers ook wat ons het makkelijks is. Kijk als je man voor brandblusser gaat spelen zou ik vragen of die het zelf schoon zou maken, maar dat die voor mij moet gaan zitten nee echt niet.
Dan ontbreekt er gewoon een motoriek.. want ik heb nooit last van spetters, stinkende wc's en dat soort onzin. En hier komen echt alleen maar mannen die staand plassen.
Mijn man plast staand en geen vieze pot hoor,dus hij richt goed haha.Zoon plast ook staand en ook netjes moet ik zeggen.Hij weet hoe ie moet mikken ha.En ach de pot word toch elke dag schoongemaakt.
Mijn vriend heeft het jaren staand gedaan totdat ik het zo gruwelijk zat was en toen hebben we er ook regelmatig woorden over gehad en sindsdien zit hij altijd thuis. Bij een ander gaat hij dan wel weer staan maar ik heb hem eindelijk zover dat hij dat thuis niet meer doet. Mijn oudste zoontje staat ook altijd grrr. Dus ik heb me voorgenomen om de jongste het meteen zittend te leren over een jaar of 2!
Zou het misschien aan de soort wc liigen..?? plonspot... of met plateau....?? en dan de grote van je man....? en de hoogte van de wc???? of besneden of niet... ??? heb me vandaag n.a.v. dit topic dus serieus afgevraagd, waarom de ene het wel kan.... en de andere niet..?? of toch lichamelijk??? vandaar dat mn kleuter roept" mn piemel gaat niet naar links... over het "eisen" dat een man gaat zitten, vind ik na het nodige schrobwerk niet eens zo gek...... bedoel het is OF opruimen (goed mikken)... OF aanpassen.... toch?? (nu alleen nog ff proberen hier... )