Staand. Krijg het er niet in dat ie gaat zitten. Aangezien ie al heel veel aangepast heeft accepteer ik dat maar gewoon van mijn liefje .
Thuis zittend, omdat ik geen zin heb een paar keer per dag de pot schoon te moeten maken en hij vertikt om het te doen. Hij is erg lang, dus het spettert nogal als hij staat
mijn man altijd zittend gelukkig, minder spetters en als zoonlief hem gewoon nadoet hebben we geen problemen
kan niet gek genoeg mijn vader vertelde verhaal dat iemand op het werk bij mijn pa (crematorium) in zon pispot aan de muur had gepoept je zal maar nodig moeten .. dus ja is mijn antwoord hahahaha
Waarom? Je kunt je kind toch gewoon leren om het netjes te doen? Mijn zoontje van bijna 4 plast keurig in de pot hoor.
Weet van best veel moeders dat als hun zoontje is wezen plassen ze kunnen boenen... doordat ze afgeleid zijn tijdens het plassen en dus heel de boel onder pissen ( mijn broertje was ook zo) En dan kan je zeggen wat je wilt, zelf laten schoonmaken maar dat werkt echt niet altijd... Dus vandaar de vraag als ze zo plassen, leren zitten of geduld hebben en hopen dat ze het op den duur netter gaan doen
Allebei , ligt er maar aan waar hij op dat moment zin in heeft, haha. En meestal laat hij niks achter, als hij wel wat ziet wordt dat ook weggeveegd .
Hier precies zo! Probeer mijn zoon wel aan te leren om zittend te plassen, want het gaat nog wel eens mis met mikken in de wc... Maar hij zegt dat hij dat niet goed kan, zittend plassen.
Mijn man plast zittend, dit is overigens ook veel beter voor mannen, kunnen ze beter uitplassen. Eerst stond hij altijd, maar toen ik voor de zoveelste keer klagend de wc af kwam dat de wc deur zo goor was van de spetters gaf hij uiteindelijk zelf aan dat ie wel zittend ging plassen. Hij maakt ook altijd z'n fluit schoon haha. En als hij dan eens staand plast maakt hij de wc rand schoon en doet de bril weer netjes omlaag. (alleen vergeet hij dus de muur, deur en vloer....maar dat zijn meer kleine spatjes)
Mijn man zit gelukkig...en je wilt niet weten waar 'het' allemaal land als ze staan... Ik heb echt zo'n vloer in het toilet waar je alles op ziet glinsteren, dat zie ik namelijk als anderen hier naar toilet zijn geweest. Het zit dan echt om de hele wc heen op de muren tot heup hoogte en de vloer...moet je nagaan hoe hoog het spettert allemaal. Echt goor.. Mijn zoontje gaat ook zeker leren zitten, van het begin af aan. C.
Ik zal het eens vragen hahaha... Heb werkelijk geen idee, hij doet gewoon de wc-deur dicht en ik ga niet expres kijken. Hij laat de boel wel netjes achter.
Staand. Hij laat het gelukkig wel altijd netjes weer achter dus als hij bv drupt op de rand dan haalt ie dat gelijk weer weg.
Zittend, thuis tenminste, waar het schoon is. Hoe hij bij anderen plast weet ik niet. Denk ook zittend. Hij heeft namelijk het ruimtelijk inzicht van een dennenappel, thuis moet hij dus zelfs zittend.