volgende week gaat mijn zoon voor het eerst naar de peuterspeelzaal, wat geef ik hem mee? koekje of fruit of iets anders?
Ik geef mijn dochter altijd fruit mee en drinken. Kant en klaar gesneden in een bakje. En toen ze nog niet zindelijk was ook een luier.
Hier hoefden we alleen fruit mee te geven, schillen enzo deden ze daar. Koekje en drinken kregen ze van de psz. Luier en reservekleertjes als dat van toepassing is.
Hebben ze dat niet aangegeven, wat hij mee moet nemen? Hier is het alleen fruit. Dat moeten ze in een mandje doen en dan word dat later gesneden en op een bord neergelegd en mogen ze er vanaf pakken. En ze krijgen melk. Maar dat verschilt per psz, heb ik gemerkt.
Hier moeten ze in de ochtend fruit mee en 's middags niets. Koekje en drinken krijgen ze daar. Verschoning e.d moet wel meegegeven worden. Misschien handig om te informeren wat de gebruiken van de psz zijn. Wij hoeven geen drinken mee te geven, genoeg plaatsen waar dat wel moet.
ik zal idd eens informeren, zou anders een intake gesprek krijgen maar vanwege de vakantie niet dus. net vorige week de brief gekregen met de plaatsingsdatum. volgens mij moeten ze hier wel luiers enz mee nemen wanneer ze niet zindelijk zijn.
Er zijn inderdaad grote verschillen! Ik moet wel zeggen dat ik op die leeftijd fruit een beter idee vind dan een koekje. Die zijn er hier alleen bij speciale gelegenheden.
Hier was het een beker drinken en fruit (er werd nadrukkelijk verzocht om geen koek ed. mee te geven) Verder 2 luiers, indien niet zindelijk, en een setje schone kleren. Voor nood hadden ze daar ook wel wat liggen.
Ik zou even informeren! Hier hoeven ze alleen een schone luier of schone kleren mee als ze zindelijk zijn. Fruit en melk krijgen ze van de psz.
Wat een verschillen! Hier is de psz alleen in de ochtend. Fruit geef je mee, maar het wordt daar klaargemaakt en gedeeld, dus je kind krijgt ook fruit wat andere puders meegeven. Ze eten ook een kaakje, dat krijgen ze van daar, en een bekertje gekleurd water (lichte siroop) krijgen ze ook.
Mijn zoontje gaat smaandagsochtends en Donderdag middag .. Bij de dagen fruit mee geven voor de fruithapjes die ze daar maken dan maken ze van het fruit een soort salade ... Drinken hoeven we niet mee te geven .. dat krijgen die van hun .. enkel wel als ze nog niet uit een gewone beker drinken een drinkbeker mee geven .. Verder is het ook * Billen doekjes, luier, Schone romper of hempje onderbroek, broek en shirt.. extra kleertjes dus als er eens een ongelukje gebeurd... Verder misschien ook een tip trek geen aller mooiste kleertjes aan ... Hier op de PsZ macht dat namelijk niet want ze kunnen niet steeds in de gaten houden of je kind tijdens het knutselen of spelen schoon blijft .. Veel succes ... Andrew mag morgen weer naar 6 weekjes thuis te zijn geweest ..
Wij geven drinken mee, fruit hebben ze daar en dat schillen ze en delen ze in de kring rond. Wij hebben de prijs excl luiers dus er zat toen ze nog niet zindelijk was een luier in haar rugzak. Andere kindjes die incl luiers betalen krijgen luiers van de groep aan.
hier is het fruit in een bakje (gesneden, want dat scheelt in tijd voor de leidsters, dan hebben ze meer tijd voor de kids) en een pakje of een beker drinken. als hij in de middag moet hoeft hij alleen drinken mee. Verder een tas met schone kleding (mochten ze buiten spelen, vies worden, in hun broek hebben geplast...etc) en als je kind nog niet zindelijk is een luier. Ieder psz verschilt idd, maar asl je nog geen intake heb gehad of een brief, dan zou ik de eerste dag gewoon fruit en drinken meegeven, dan hoor je daar wel of dat ok is of niet. ohja vergeet niet de naam van je kindje op zijn bakje fruit, beker drinken, tas en jas te schrijven...
ik ben er voor de vakantie even geweest, toen zeiden ze dat ze wel zouden bellen. kreeg vorige week de brief met de plaatsingsdatum en dat hij vanaf die datum verwacht wordt. dus ben er nog niet uit eigenlijk wanneer ik hem heen breng
Valerie gaat morgen voor het eerst, en in de intakebrief staat "uw kind mag een tasje meebrengen en een stukje fruit en drinken in een beker, en eventueel een schone luier met doekjes." Dus ik ga zometeen even een drinkbeker halen. Ik had er niet aan gedacht om de naam erop te schrijven maar dat ga ik nu zeker wel doen .