ik heb een labrador die met mooi weer lekker buiten is als ik even weg ben. Nou begint ze alleen in de tuin te graven... (terwijl ik net ik slaap was gevallen had zij planten kapot gebeten en een gat gegraven). Hebben jullie nog tips voor een leuk speeltje voor buiten? een flostouw of bal wil ze begraven dus dat word 'm al niet!
Kong. Zijn ze wel even zoet mee en van de zomer kan je er ook ijs indoen, met brokjes bijv. Of soep, maar dat geeft een bende haha
Een kong inderdaad, hondenpate erin, in de vriezer en dan zijn ze wel even bezig! En omdat ze het eruit moeten likken, is het dus ook niet ijskoud als ze het opeten
Herkenbaar. Hier kan ik ze net zo veel speetjes geven als ik wil, graven in bij voorkeur het grasveld, is toch favoriet. Geen tips dus.
Zou ook een kong proberen. Kan je vullen met van alles. Of een running egg. Is hier ook een groot succes! Zou trouwens ook zorgen dat je hond flink uitgeput is voordat je weggaat. Dus doe nog een blokje om samen en verstop wat snoepjes in huis voordat de hond de tuin in gaat.
Een snuffelmat vind onze labrador erg leuk. Of gewoon zoekspelletjes met stukjes komkommer/appel Of als je brokken voert brokken... Idd de Kong hier vullen met fruit of ijs is ook favoriet! Een wobler is ook erg leuk als je brokken erin doet!