Die hoeveelheid klopt niet trouwens! Ik heb namelijk ook grotere cups en daar past 240 ml in. Hoeveel er in een cup gaat licht dus aan de grote van de cups zelf!
Meestal...... reageren ze wel binnen een dag. Kan zijn dat ze het druk hebben via de mail ofzo? Maar de service van Avent is wel heel goed. Even geduld meis.
Misschien voelen ze aan dat je geen haast hebt Omdat je zelf ook een tijdje hebt gewacht Even geduld, vakantieperiode. Ik gok zelf dat ze echt wel snel zullen reageren!
Jawel.. Ik heb bericht en wát voor n bericht! Ik heb gewoon alles nieuw gekregen! Kreeg ik net binnen met de post. Hartstikke . Ga ze straks meteen uitproberen!
Ben toch te voorbarig geweest denk ik want de helft van die bekertjes die ik nu in gebruik heb gehad, lekten wéér.. Ik doe blijkbaar iets niet goed (wat eigenlijk onmogelijk is ) . Naja ik gebruik ze nu alleen maar om in te vriezen dus..
Hahahh! Die Patroes! Volgens mij doe je idd iets niet goed .. draai je die deksels er wel goed op? Lijkt me stug dat jij aldoor de verkeerde bekers en deksel tref
Wat doe jij ermee dan ? Mishandel jij ze ? Je zou t haast denken idd.. _________________ Nou al sla je me de feestverlichting in, ik weet t écht niet hoor! Toys als je langskomt bij me, kan je t gelijk zien ook, en dan zie je ook dat t écht niet aan mij ligt ofzo hoor..
Ik vind avent topservice hebben. Ik heb de ISIS Uno kolf van ze, de handmatige. En daar 'plopte' dat sterretje steeds uit. En zonder dat sterretje doet ie het niet. Dus ik een reserve sterretje erin gedaan... maar na een paar dagen weer hetzelfde. Onmogelijk om fijn te kolven. Om de minuut moest ik het ding weer uit elkaar halen, sterretje er opnieuw in plaatsen, in elkaar zetten en verder kolven. Ondertussen was alles nat omdat mijn borsten lekten. Dus ik heb ze gemaild en ik kreeg binnen 2 uur een reactie terug dat ze een ander onderdeeltje ervoor hebben, een soort tuutje, daarmee schijnt het niet te gebeuren. Ze zouden het gelijk op de post doen. En inderdaad... vanmorgen kreeg ik het met de post en nu gaat het goed met het kolven! Dus van mij krijgen ze qua service tot nu toe een vette 10!