Wel of geen parasol?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Marlous28, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    We hebben de kinderwagen al helemaal startklaar staan alleen twijfel ik nog over de aanschaf van een parasol. Van vriendinnen heb ik verschillende ervaringen gehoord maar graag hoor ik ook van jullie of jullie wel of geen parasol hebben aangeschaft. En of deze dan ook daadwerkelijk gebruikt is. Indien jullie bewust geen parasol hebben gekocht, hoe hebben jullie het dan opgelost met mooi weer?
    En heeft iemand ervaring met de universele parasol van de Prenatal?

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Sorry aan mij heb je niets ;) ik lees wel eventjes mee :)

3. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Ik heb wel een parasol. Ik gebruik hem als de zon recht in zijn wandelwagen schijnt. Er zit natuurlijk ook wel een kap op de wandelwagenbak, maar daar heb je weinig aan als de zon van de andere kant komt. Mijn kindje heeft echt last van de zon, knijpt met zijn oogjes en wordt er wakker van als hij lekker ligt te slapen. Die vd prenatal ken ik niet. Ik heb de maxicosi mura 4 en daar heb ik de bijbehorende parasol bij gekocht. Die van mij kan je alle kanten op buigen, ideaal, maakt niet uit hoe de zon staat, werkt altijd.

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik heb geen ervaring met het gebruik er van, maar we hebben er wel eentje aangeschaft. De universele van Prénatal.
    Uit mijn omgeving hoorde ik dat de zon meestal nét op zo'n manier schijnt dat je het niet kan afschermen met de kap van de kinderwagen. En ach, voor het geld konden we het niet laten...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb er bij fynn een gehad en ik vond het een onding iedere bocht die je maakt moet je dat ding weer afstellen.

ik ga nu een uv scherm kopen dat hoeft niet door te zijn en is ideaal omdat je die niet hoeft te richten

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij hebben de universele van de babydump gekocht.
    Lijkt mij wel fijn voor om achterthuis te gebruiken. Als ze lekker buiten staat en dan ff het zonnetje uit het gezicht (zoals vandaag bijvoorbeeld)

7. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wij hebben hem wel aangeschaft, uiteraard nog niet gebruikt ;)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik heb hem best veel gebruikt, zon in ogen = huilen ;)

9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,993
    6,743
    113
    zuid-holland zuid
    wij hebben een pet met klep gekocht.
    Eerst zat 'ie de hele tijd zn klep over zn ogen te trekken, maar nu heeft hij het redelijk door.

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Wij twijfelen nog een beetje, denk dat we er een ophalen als we hem missen...
    Toen we gister even in de stad waren viel het me voornamelijk op dat die dingen gigantisch storen als je ergens bent waar het wat drukker is. Er liep iemand voor ons met een kinderwagen met parasol en ze heeft geloof ik op zo'n 50 meter wel 4 keer de parasol moeten "herstellen" omdat er weer iemand tegenaan liep...

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat is ook een euvel ja met die dingen.

je zou kunnen kijken voor z'n scherm dan heb je nergens geen last van

12. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    hier hetzelfde

13. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    Echt niet nodig, wat een rotdingen, bij elke bocht bijstellen nee hoor, hier gebruikte ik gewoon een hydrofiel die ik over de kap gooide. Dat werkt veel beter.

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hier ook een hydrofiel :D

15. luckey

luckey VIP lid

Feb 16, 2010
    5,129
    0
    0
    hier vond/vind ik het waardeloos.
    meestal deed ik een hydrofiele luier klemmen zodat de zon niet in de oogjes kwam of een petje op voor de zon.

16. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier eind augustus uitgeteld, dus niet aangeschaft. Indien nodig kopen we hem volgend jaar wel. Moeten we dan zien... Vind het nu zonde.

17. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  18. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg

Hier precies zo! Nooit aangeschaft en nooit gemist!! Heb ervaringen van vrienden en familie gezien en zelf meegemaakt.
    Een hydrofiel en later een petje op!

19. Chai

Chai Niet meer actief

Ik heb de Bugaboo Bee en heb er wel een Parasol bij gekocht, vind het ook gewoon leuk staan zo zomers.. :)
    Ik kreeg wel al meteen het idee dat het vrij onhandig is toen ik hem voor de grap even uitteste al.

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier (nog) geen parasol aangeschaft, ik wacht het even af

Share This Page