Wat zijn jullie ervaring hiermee? tobi priori? ben eens rond aan kijken,voor het geval wij eentje gaan kopen groetjes
Maxi-Cosi Tobi Als beste getest door de ANWB echter heb ik de priori heerlijk stoeltje met slaapstand en makkelijk te monteren in de auto Tobi ook trouwens succes met je keuze
Ik denk dat je in de winkel de stoel ook gewoon moet uitproberen. Wij hadden van te voren gezegd dat we de Tobi wilden, maar eenmaal in de winkel bleek Milan veel beter in de Romer te zitten. Uiteindelijk hebben we dus deze gekocht.
Wij hebben een priori gekocht, deze was enige tijd geleden in de aanbieding bij de Prenatal. Kostte toen 159 euro en de Tobi was 209 euro. Het voordeel van de Tobi is dat de gordeltjes aan de zijkant van het stoeltje komen en je die bij de Priori eventueel onder je kindje vandaag moet vissen. Voor 50 euro wil ik best een keertje moeten vissen hoor
We hebben de Tobi tijdens de MamaMazzelDagen van Prenatal gekocht voor ca. 180,-. Als je die stoel graag wilt (en je kunt nog zo lang zonder) dan zou ik even wachten tot september, dan schijnen die dagen weer te zijn.
Ik vond de Tobi ook niet zoveel meer geld waard! Hier ook de priori XP (ook in de aanbieding voor 159 euro) en bevalt prima!
Hoi heb toch de tobi gekocht tijdens mamamazzeldagen scheelde mooi 20% vond toch meer voordelen,je zat wat hoger,beter uitzicht en de gordels en hoofdsteun groeide mee bedankt boor de info
wij hebben voor straks ook de priori, gekocht bij de mazzeldagen alleen was op deze nog een hogere korting 2 dagen. wij moesten er 2 hebben en de prijs was wat beter en kwalitatief scheelde het niet veel zeiden ze maxi cosi is een goed merk.
Wij hebben de tobi gekocht, tijdens de masselochtend 20% korting 1. omdat hij makkelijk in de auto te zetten was en je dus niet achter de zitting van de stoel de gordel hoefde te halen ( hij wisseld in totaal 10x per week van plek) 2. hij zat wat hoger 3. lekker kussentje waar het hoofdje tegen kan rusten als hij in slaap valt en deze groeit ook mee met de gordels 4. de gordels blijven om wijd staan...niet meer graaien.... 5. indicatie of de gordel goed zit...ons lukt het wel maar de opa's en oma's zijn soms te voorzichtig.... ps ik hoorde fluisteren bij Prenatal dat er in september weer zo'n dag komt
Geloof iedere 2 de maandag van de maand 10% korting, staat ook op site prenetal idd al die dingen,zit hoger,harnasgordels, indicator dat goed zit, hebben we het ook gekocht. Luca vind eht geweldig erin groetjes
Wij hebben onlangs de Tobi gekocht bij Duimeland in de aanbieding voor 180 Euro. Voordelen zijn al genoemd.
Ik ga ook voor de tobi. Ik vind die gewoon mooier. Maar volgens mij scheelt hij weinig met de priori.
hebben wij ook 2x in een aanbieding gekocht gewoon zwart en een leuke gekleurde badstofhoes erover. voor de prijs van de tobi heb je bijna 2 priori's en ze hebben het zelfde keurmerk.
wij hebben ook de tobi gekocht, zie de anwb test voor de voordelen en geen nadelen. Ook met 20 % korting. Maar het duurt nog wel ff voordat we hem kunnen gebruiken.