Aangezien wij geen geschikte tas hadden die als vluchtkoffer kon dienen, hebben we er vandaag eentje moeten kopen. Ik wilde niet al te duur uit zijn en heb een sporttas bij de Scapino aangeschaft. Alleen blijkt ie thuis echt waanzinnig naar plastic te ruiken. Nu ben ik in mijn zwangerschap toch al gevoelig voor luchtjes, maar ik vind de geur echt verschrikkelijk. Ik heb de tas afgenomen met billendoekjes ( ) en heb er nu een zwitsal geurbuideltje inzitten. Maar de geur hangt er nog steeds in. Ik zie er tegenop om de babykleertjes erin te doen omdat deze dan naar plastic gaan ruiken en daar moet ik niet aan denken! Dus nu zoek ik eigenlijk tips om de geur er zo snel mogelijk uit te krijgen! Aangezien het hier met bakken uit de lucht komt, kan ik de tas niet lekker buiten hangen. En dat zal er van de week ook niet in zitten gezien de weersvoorspellingen. Hebben jullie andere tips? Het liefst iets wat zo snel mogelijk werkt want ik wil eigenlijk mijn spulletjes wel ingepakt hebben ondertussen.
Op een stabiele ondergrond zetten waar hij niet om kan vallen en een beker melk er in zetten. Melk neemt geurtjes op. Natuurlijk wel de melk morgen verversen, anders stinkt hij straks naar zure melk