Kan dat via internet dan? Dan heb je alleen de theorie denk ik en de praktijkgerichte lessen lijken me toch ook wel erg noodzakelijk.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dacht dat alleen de öngelukjes rond het huis"via internet kon,niet de öfficiele"EHBO?
Ik zit te twijfelen over de cursus die ze hier aanbieden www.eerstehulpinhuis.nl Het is volgens mij geen officiel certificaat dat je ervoor krijgt hoor, meer gewoon om wat basikennis op te doen. Je kan aan het einde vd cursus 1 (of meer) praktijk avonden bezoeken.
Ik ben een beetje huisgebonden met Liv en mijn partner die pas laat thuis is, vandaar dat ik aan een internetcursus denk.
Nou het certificaat is wel officieel maar geldt dus alleen voor het theoretisch gedeelte. Persoonlijk zou ik dan liever een 'echte' ehbo cursus volgen inclusief de praktijkdelen. Kun je het niet via je werk doen (BHV)? Dan kost het je niks.
Hihi...heb een paar maanden geleden de keuze gemaakt om te stoppen met werken dus helaas lukt het niet meer via m'n werk
Die heb ik ook eens bekeken,is niet de echte EHBO,daarvoor moet je echt op praktijk.In Almere duurt die 4 maanden en kost 225 euro. Ik ga m Down Under doen,want zolang zitten wij hier niet meer.