Wat doe jij in het weekend?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamak, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Ben nieuwsgierig hoe jullie weekend er (vaak) uitziet..
    Heb je vaste dingen die je doet of onderneem je leuke dingen?

Ikzelf ben vaak van vrijdagochtend tot zaterdagochtend bezig met taarten maken voor mijn eigen bedrijf.. Op zaterdag vanaf 15.00 uur (als mijn kleine man uit bed komt) tot zondagavond staat helemaal in het teken van het gezin en dan gaan wij er lekker op uit.. Keertje Ballorig, lekker naar de winkels, naar schoonouders of iets anders leuks... heerlijk genieten..
    Maar ook lekker binnen hangen met een film is helemaal leuk :)

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn weekend is elke keer anders.

Ligt aan het werkschema van mijn mannetje. ( ploegendiensten)
    Nu is hij aan het werk en ben ik me aan het vervelen... :(

Maar als hij er is gaan we altijd iet doen. Of er is bezoek bij ons thuis. Altijd gezellig :)

3. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Bij ons is het elke keer weer verschillend.
    Vrijdagavond hebben we lekker bankgehangen (wat een raar woord..), zaterdag druk geweest met opruimen en schoonmaken, wasje draaien etc, en 's avonds weer lekker rustig aangedaan. Net lekker de honden in de tuin laten rennen, en straks naar kraamfeest van schoonzus van Arjan.

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Het ene weekend werken mijn vriend en ik allebei de hele dag.

Het andere weekend is verschillend. Doe meestal wel wat aan de was en het huishouden, op visite bij mijn oma, schoonouders op visite. Kinderboerderij of het park, of gewoon lekker niks.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn man is alleen zondagmiddag vrij. hebben een eigen zaak. dus dan meetsal iets leukes met plurk. savonds lekker frietje bakken of naar het pannekoeken huis

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Vrijdagavond hangen we meestal op de bank of we krijgen visite.
    Op zaterdag boodschappen doen, wasje draaien enz, s avonds of naar de bios/verjaardag/uit of bankhangen :p
    ZOndag is meestal totale rustdag hier haha. Katten liggen de hele dag te slapen, vriendlief en ik kijken meestal een filmpje of plannen dingen om in huis te doen, Soms beginnen we er zelfs al aan hahah :)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    vrijdagavond of niets, of met vriendinnen wat drinken.
    Zaterdagmiddag of even te winkelen of bij voetbal van manlief kijken met de kleine, 's avonds meestal niks, of manlief gaat ff naar de kroeg na het voetbal, of ik ga met vriendinnen wat doen
    Zondag= niksdoendag, lekker chillkleertjes aan en bankhangen! en 's middags meestal ff ergens beetje uitwaaien 's avonds lekker eten en filmpie kijken :)

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat verschilt nogal... het ene weekend dan gaan we vanalles doen, naar de stad, naar dolle pret met de kinderen, zwemmen, bezoekje aan iemand... het tuincentrum vinden de kids geweldig met alle vissen en konijnen die ze daar verkopen...

het andere weekend kan het ook goed zijn dat ik een dagje wegga met een vriendin en savonds met haar de kroeg induik en manlief onderneemt dan vanalles met onze dochters en blijft uiteraard thuis bij de kids... dit doen we om en om... en een weekend dat manlief en ik samen de stad ingaan en we onze oppas thuis hebben zitten... zondags zijn we dan vaak een beetje brak... en gaan dan vaak naar de kinderboerderij met onze dochters... daarna macdonalds halen... en savonds lekker een dvdtje kijken....

altijd afwisseling hier dus! heerlijk!

9. caroline16

caroline16 Niet meer actief

bij ons is het altijd verschillend.. dit weekend hebben we vrijdag avond niks gedaan.. lekker filmpje gekeken.. gisteren zijn we 's ochtends naar mijn schoonmoeder gegaan, die had een hele tafel vol met turks eten gemaakt.. en waren we laat pas weer thuis.. vanochtend is vriendlief gaan vissen, en vanmiddag lekker niks.. wasje staat aan, miss nog even wandelen straks ;)

10. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Het verschilt nogal; feestjes, shoppen, poetsen, uitslapen, dagjes weg, met de hond naar zee, weekendjes weg. echt vanalles :D

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    man komt vrijdagavond thuis dan hangen we dus samen lekker voor tv met lekker drankie en chippies ed.
    zat overdag druk in en om huis. savonds mag de oudste iets later naar bed en eet ze nog wat chippies mee vidn ze sellie. zondag doen we vaak wat samen dus ergens heen dierentuin of naar bos met de doggies of filmpjes kijken oid. in ieder geval is dat echtgezin dag voor ons.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vrijdag avond hebben we cathegesatie en daarna kijken we bijvoorbeeld lekker een filmpje of kletsen na op de bank, of mn man gaat nog even mee naar boven. Om 24.00 uur gaat hij werken tot ca 09.30 en zaterdag slaapt hij dus meestal tot een uur of 14.00. Ik doe dan 's ochtends boodschappen of iets anders thuis. 's Middags doen we of klusjes in huis/tuin of we gaan bv naar de stad. 's Avonds is meestal vrienden/familie of zo nu en dan lekker een zaterdag avond samen, lekker koken, en aandacht voor elkaar. Zondag gaan we er of vroeg uit en naar kerk, of we slapen uit en gaan dan 's avonds naar kerk. Als we 's ochtends naar kerk gaan, slapen we soms 's middags nog even als we daar zin in hebben. Zondag avond om 22.30 gaat mn man weer werken. We doen bewust in het weekend heel rustig aan omdat we in feite alleen de zondag samen vrij hebben en hij 's nachts weer moet werken. Ook houden wij natuurlijk zondags rust. Zaterdag is vaak een dag van dingen doen en bezig zijn.

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.161
    113
    Home
    om het weekend werken... als we beide een weekend vrij zijn gaan we shoppen, weekend weg, naar het bos, naar ouders of s-ouders, huishouden, savonds lekker bankhangen kaarsjes aan of vrienden komen langs

14. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Vrijdag avond hangen we lekker voor de tv samen. Zaterdags altijd ff naar de winkels en dan begin ik met wassen.
    en zondag hou ik altijd een grote schoonmaak en is het mijn strijkdag ;) de rest van de tijd die ik nog heb van het weekend hangen we ook voor de tv of gaan we ff op visite bij mn moeder of schoonpa.

Werk fulltime dus als ik thuiskom savonds heb je ook niet echt zin meer wat te doen :(

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Het is hier ook verschillend, naar de kinderboerderij, Ballorig, dierentuin of we gaan op visite bij ouders/schoonouders/zussen of we krijgen visite. En ook wat doen in het huishouden en lekker 's avonds bankhangen voor de tv.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn man werkt bijna elk weekend en dan ook nog het hele weekend dus veel doen we niet samen.
    Op zaterdag doe ik meestal boodschappen ofzo en op zondag ga ik wat leuks doen. Meestal naar een rommelmarkt of iets anders leuks.

17. Chai

Chai Niet meer actief

Wij gaan vaak een filmpje kijken in de bios, snachts ritjes maken.. etc. Het verschilt nogal.

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Over 't algemeen:

Vrijdagavond lekker bankhangen.

Zaterdag de weekboodschappen doen en andere dingen waar we anders niet aan toe komen.

Zondag doen we meestal wat leuks. Kinderboerderij, bossen, strand, pretpark, dierentuin o.i.d. :)

19. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij osn is het verschillend. Of we blijven een dagje lekker thuis en doen leuke dingen met de kids of we gaan een rondje opa's en omá.
    Op zondag doen we meestal boodschappen.
    En natuurlijk de wasmand leeg werken.

20. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Vanalles eigenlijk, mijn man werkt regelmatig op zaterdag (eigen zaak) maar niet altijd. We doen wel altijd leuke dingen, samen fietsen, dagjes uit of weekendje weg, op bezoek, uiteten, naar de speeltuin of kinderboerderij en als we thuis zijn speelt ukkie buiten of binnen, doe ik de was of de strijk, poetsen enz. Altijd wel leuke dingen combineren met de dingen die ook 'gewoon moeten'.

Deel Deze Pagina