Ik zou papieren tasje doen met logo erop gestempeld of kaartje er aan geniet. Past ook beter bij je branche vind ik en is milieu vriendelijk.
Vind papieren en vooral linnen tasjes veel stoerder inderdaad. Plastic wordt steeds meer gezien als milieuvervuiler ook door de consument.
Misschien een goedkopere oplossing voor je is stickers te laten maken die je op de tassen plakt. De kosten komen omdat je in verhouding zo weinig nodig hebt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon verschillende soorten tassen nemen. De goedkope reclameloze voor de mensen die iets van 1 euro kopen. Geeft iemand 50 euro uit kun je gerust het in een luxe tas/big shopper of idd zon rugtasje stoppen. Ik vind het persoonlijk scheitirritant dat je nergens meer tasjes krijgt. Ik ben zo iemand die eigenlijk altijd zelf wel een plastic tas meeneemt en ze hergebruik tot de gaten erinvallen. Neem ook nooit van die minitasjes aan want daar heb je niks aan, vraag altijd om een grotere stevige. Alleen soms sja dan vergeet ik er 1 mee te nemen en wordt ik gestraft ondanks mijn goede gedrag....
Ik gebruik zelf papieren tassen en daar niet ik aan de bovenkant een flyer aan die ik hier speciaal voor heb laten drukken op postkaart-formaat. Tussen het nietje en de flyer een stukje raffia-lint om het af te werken. Wist je trouwens dat per 1 januari 2015 waarschijnlijk een verbod komt op gratis plastic draagtassen? Houd hier dus rekening mee bij het aanschaffen ervan!
Thanx allemaal! Jullie hebben mij overtuigd voor papieren tassen. Een goed idee om een stempel ervoor te gebruiken.. alleen dan nu de vraag, waar kan ik zo'n grote stempel kopen die goed leesbaar is op de tas? Doe ik roze papieren tassen en dan stempelen... Of gewoon in het zwart mijn logo erop laten drukken.. kan ook
Dames hartstikke bedankt! Heb een bedrijf gevonden die grote productie maakt zodat ik niet zo heel veel betaal voor de tassen... Wel plastic tassen maar het scheelt gewoon 1,30 per tas... Moet ook naar productie kijken he