Ik ben op zoek naar zo'n plastic zeiltje die je vroeger in je bed had als plaszeiltje. Herkent iemand dat en weet iemand of die nog te koop zijn??
bedankt dames. Die van de hema, hadden ze niet in de winkel, want daar ben ik al geweest. Man werkt vlakbij ikea, dus die stuur ik wel even.
Je kunt ipv een klein zeiltje ook een waterdicht hoeslaken kopen, dan is meteen het hele matras beschermd. Die kleine matjes willen nog wel eens schuiven of je kind ligt natuurlijk net niet met zijn/haar bips op het matje en je hebt je matras alsnog nat.
Die zoek ik hier dus nog steeds in het formaat van een Ikeamatras. Ikea zelf heeft ze dus niet en die van de Hema passen niet Ze heeft nu een zeiltje halverwege maar die blijven idd niet goed liggen.
Als je man toch naar de ikea gaat: Wij hebben daar een hoeslaken vandaan met een plas onderlaag, en bovenop lekker zacht. Past op een gewoon 1-persoonsbed. Erg handig! We leggen er nog een gewone hoeslaken overheen zodat je hem niet elke week hoeft te wassen (ok moet er natuurlijk niet elke dag in bed geplast worden)
HIer ook een ikea matras, wij hebben de hoeslaken gekocht bij de action, daar zit zo'n zeiltje in, hij is wel iets te groot maar goed een beetje passen en meten en het lukt wel. beter iets dan niets zeg ik altijd maar
Action misschien. Iemand had het mij aangeraden, maar kon het toen niet in onze matrasmaat meer krijgen, misschien nu??