iemand bekend met deze telefoon ? Vinden jullie het wat? Ik mag donderdag mijn abbo verlengen en wil graag een smartphone. De ACE trok mijn aandacht, leuk, klein en handzaam. Groetjes
ik dacht dat dit een goedkopere, uitgeklede versie van de galaxy was. Je moet even kijken of je er alles mee kan wat je wilt.
ik heb niet zoveel eisen bij een telefoon dus dat scheelt alweer. Het gaat mij voornamelijk om de camera en dat ik er whatsapp op kan zetten ( goedkoper dan smsen ) Groetjes
Dat gebruik ik ook veel en vind het echt een goede telefoon ook internet ik regelmatig en speel wat spellentjes.
Mijn vriend heeft hem sinds van de week en is er tot nu toe tevreden over. Het ging hem ook om een beetje internetten en whatsapp en hij maakt mooie foto's hoor en heeft zelfs een flitser. Ik heb de Galaxy S en mis die flitser wel hoor. Maar verder werkt de ACE hetzelfde als mijn telefoon. Iets andere dingentjes maar niks mis mee! Ik denk dat het een hele goede keuze zou zijn hoor.
dan denk ik dat ik mijn keuze wel heb gemaakt, dan ga ik er gewoon voor. Ze hebben hem al achter gelegd voor me, donderdag kan ik hem ophalen heb er zin in ( mijn telefoon heeft kuren, dus ben echt een nieuwe nodig ) Groetjes
Ik heb hem. Supertevreden mee. Hij doet alles. Hij doet het beter dan mijn vorige iPhone en hij is snel. Enige wat ik soms heb is dat mijn geheugen snel vol is maar dat ligt aan mij. Ik gooi er nogal wat meuk op. Maar verder, toptelefoon met uitstekend werkende camera en videocamera en goede performance.
M'n batterij is ineens snel leeg! Hele nacht op de lader en dan 8 uur eraf en om 13uur leeg!! Dat is niet ok! Ik ga ff terug! Raaaaar
heb ik ook, schijnt dat hij dan een update nodig heeft, op het moment gaat het weer goed. verder bevalt hij super
Ik heb 'm ook! Ben er zooo blij mee! In t begin ging de batterij snel, maar ik had zo'n live wallpaper, toen ik die veranderde in een normale foto scheelde het meer dan de helft haha. Batterij is nog vrij snel leeg, maar het lukt me nu wel om hem iedere avond aan de lader te hangen. Schijnt dat de ACE een wat goedkopere batterij heeft en vandaar wat goedkoper kan zijn dan andere smartphones. Een vriendin van me heeft hem ook, en die heeft via Ebay een reservebatterij gekocht die ze oplaad en meeneemt in haar handtas voor de zekerheid, ook wel een handige optie. Maar hier gaat t prima een hele dag zolang ik niet te veel internet en app's gebruik!
Hier ook een tevreden eigenaresse van de galaxy ace. Doe vooral whatsappen, sms-en, wordfeuden en foto's maken. Toen ik voor de eerste gebeld werd had ik geen idee hoe ik op moest nemen Doe 'm ook wel elke nacht aan de oplader.