Hallo meiden, mijn jongste wordt binnenkort 4 jaar en gaat dan naar school. Hierdoor krijg ik de woensdag en vrijdagochtend vrij voor mijzelf. Ik zou graag op 1 van die ochtenden willen sporten. Maar ik hou helemaaaaaal niet van de sportschool. Ik wil graag een sport doen met een wedstrijdelement erin. Bijvoorbeeld volleybal. Maar dat is alleen maar 's avonds. Als de kids op bed liggen plof ik neer op de bank en heb ik écht geen puf meer om te gaan sporten. Dus ik ben benieuwd of iemand hier een leuke sport voor mij weet die ik overdag kan doen! Bedankt voor het meedenken alvast!
Precies zelfde situatie hier Ik ga as woensdag kijkje nemen in de sporthal waar ze op woensdagochtend badmintonnen. Eens kijken hoe t er daar aan toe gaat en of dat voor me is. Was het enige dat ik gevonden heb dat op woensdagochtend is.
Hoi, @annet1985, tennis is de beste tot nu toe ja. Groepslessen op een sportclub is niks voor mij. Zumba, spinnen, allemaal dingen die ik niet lang ga volhouden. @078mama roeien? bedoel je roeien op de sportclub ? @wijffie75, badminton, tja niet mijn favoriet, dan zou ik eerder voor tennis kiezen denk ik. Grappig dat jij met hetzelfde zat! Hoop dat jij het naar je zin zal hebben daar! Nog meer ideeen?
Team sporten in volgens mij weinig overdag! Een hardloop clubje? Maar ja daar moet je maar van houden! Tennis wordt wel vaan in de ochtend gedaan ( zie ik bij mijn sportclub veel gebeuren) of iets met zwemmen weet niet of je dat leuk vind?) tja verder weet ik niks succes ermee
Ik zou toch gaan volleyballen Ik volleybal al jaren en ik ben savonds ook bekaf, maar wat voel ik mij heerlijk na de training, bovendien slaap ik dan ook stukken beter