De titel zegt t al.... Ik zoek wel 2e hands, dat maakt t ook weer lastiger. Welk type is goed inklapbaar? Ik heb nu mura 3 maar die ga ik na 5 jaar verkopen. Ik vind m echt te groot. Iemand tips?
Ik had bij m'n meiden ook een mura, wat een zwaar groot ding inderdaad. Ik heb nu een tweedehands Bugaboo cameleon 2 gekocht. Een wereld van verschil!
Ik vind de Joolz nog behoorlijk groot en zwaar. Ik hoorde zoveel lofzang over de Joolz dat ik dacht "die moet ik hebben"! Maar ik snap de ophef niet zo. Hij is heel mooi, en heel populair. Handig opklapbaar vast ook. Maar dat zijn tegenwoordig veel wagens.
Ik heb de mutzy urban nomad. Heeft fijn klein en licht en heel goed inklapbaar. Bij mij moest hij ook klein zijn als hij ingeklapt was. Ik heb namelijk maar een klein autotje😉 Nou deze vind ik idiaal en de prijs is ook nog prima te doen
Hier het eerste half jaar een Mura 4 en nu een bigaboo cameleon2. Vind hem super. Als ga ik hem wel binnenkort op marktplaats zetten. Gebruik nu de buggy.
Bugaboo! Ik zweer bij die wagens. Heb een Cameleon en een Donkey en beide klappen ze super makkelijk in en zijn ze zo fijn in gebruik!
Wij hebben de mutsy evo urban nomad. Nog niet in gebruik, maar wel veel getest met in/uitklappen. En de nieuwprijs valt ook mee!
Bedankt voor de reacties!! Ik lees idd veel over de door jullie genoemde merken. Al vind ik de Joolz en de Bugaboo nog erg duur 2e hands. Ik ga is kijken. Bedankt.
Joolz heeft er ook adapters voor, gewoon 'klik klaar'. Niets moeilijks aan. Weet niet of je lang bent? Dan is de Joolz wel echt ideaal. Bugaboo vind ik dan vreselijk, gebruikt toen ik een tijdlang oppaste op een vriendin haar kind, maar jeetje wat zijn die dingen laag!
Wij hebben de joolz. Prima inklapbaar en de luchtbanden kunnen er makkelijk van af als dat nodig is. Voordeel van de joolz is dat hij hoger is en de reiswieg 1 van de langsten is, dus je kindje kan lang blijven liggen wat beter is voor rug en heupen.
Ik heb een quinny moodd en die is ook heel lekker in te klappen. de wagenbak is ook plat te klappen aan de achterkant.