Hoi dames, Even een vraagje... Als ik van dichtbij m'n neus bekijk (doe ik niet zo vaak hoor) dan zie je van die piepkleine meeëtertjes op m'n neus. Vooral aan de zijkanten zeg maar. Ik draag eigenlijk altijd foundation en dan zie je 't helemaal niet, maar als ik geen make-up op heb zie je 't dus wel. Ik vroeg me af wat je daar aan kan doen naast goed je gezicht wassen en af en toe met scrub? Je hebt van die plakdingen voor op je neus maar werkt dat eigenlijk wel? Kan me herinneren dat een vriendin dat vroeger een keer deed en dat het niet bepaald hielp...
Kleine (categorie verstopte / vergrote porie, beetje gelig of lichtbruin) : laten zitten of eventueel proberen met strip. Vind het zelf niet super werken die dingen. Grote (echt een flinke met een zwart kopje): uitknijpen
Oké dan zal ik toch eerst zo'n strip proberen. Scrubben doe ik al. 't zijn geen meeëters die je makkelijk uitknijpt trouwens.. ze zijn echt mini
Ik lees mee; ik heb een man hier zitten die zich er verschrikkelijk aan stoort en neusstrips helpen niet genoeg. Scrubben probeert hij sporadisch een enkele keer en face wash doet ook niet wat het moet doen.
OMG! Waarom hebben mensen altijd de behoefte om dit soort dingen te filmen?? Of te kijken....zoals ik...
Koop een gezichtsstomer, dat doet wonderen. Om de dag 10 minuutjes en zodra je verbetering ziet kan je het minder gaan doen. Bijvoorbeeld een keer in de week. Dit zag er ook wel uit als een handige pagina om te lezen: Hoe verwijder ik mee-eters? - Beautylab.nl
wow....... het erge is je wilt weten of hij er uiteindelijk uit komt, dus je moet het afkijken... gatver zeg zal mn mannetje zn rug vanavond maar weer eens inspecteren gna gna t steekt wel aan
Uit'knijpen' met een comedonen lepeltje. Het is eigenlijk meer schrapen en drukken wat je doet dan knijpen.