Hoi allemaal, Ruim een jaar geleden ben ik weer gestopt met de pil( na 9 maanden geslikt te hebben) in de hoop een tweede kindje te mogen krijgen. Nou heb ik alleen een heel onregelmatige en lange cyclus, varierend van 31 tot 90+. Omdat ik temperatuur en ovulatietesten gebruik, weet ik wel dat ik een eisprong.heb. Maar met die idiote cyclus van mij zijn er maar zo weinig in een jaar! Ik zit inmiddels alweer op dag33 en 20 ovulatietesten lichter, maar nog geen ei. Wat moet ik nu doen? Nog even zo doorgaan of toch een verwijzing voor de gyn halen? (en doet die wel iets als ik wel ovuleer?) Pfff heb er zo de balen van.....
meid, ik zou gaan!! heb zelf vanmiddag gebeld naar de HA om een verwijzing en hij gaf aan dat ik absoluut reden had om naar de gyn te gaan met mijn cyclussen en ben volgende week 10 maanden gestopt.
Hoi Eefie, Ik zou ook gaan als ik jou was! Ondanks dat je wss wel een eisprong hebt zal de gyn jou wel helpen om je cyclus wat regelmatiger te krijgen. Anders wordt het natuurlijk niet makkelijk om zwanger te raken als je maar een paar kansen per jaar hebt! Er is ook een kleine kans dat je pcos hebt gezien je lange en onregelmatige cycli. Twijfel niet en morgen gelijk bellen, zeker met de wachtlijsten van tegenwoordig kan het nog wel een tijdje duren voor je mag komen. En... baat het niet dan schaadt het niet...
Bedankt voor jullie reacties hoor! Ik kijk deze cyclus nog even aan, daarna ga ik naar mijn HA denk ik. @ paniekertje, je hebt gelijk hoor. Er is in het verleden een aantal echo's gemaakt, waarbij mijn rechter eierstok een PCOS beeld vertoonde. Links was wel goed toen...