Ik zit te twijfelen om deze te gaan halen morgen, zie nu dat hij 200 euro kost bij de kijkshop.. Kan je er gelijk mee op internet? Werkt de telefoon makkelijk? Het is de Blackberry Curve 8520, is dat een goede telefoon? Wil hem eigenlijk voor het Pingen, kan je dat ook gelijk gaan doen? Wie overtuigd mij
vodophone is op zich een goeie provider en niet te duur ik heb hem van kpn pripaid ik betaal elke maand 12,50 aan bel te goed aan kpn gaat er automatisch vanaf.. dan kan ik heel de maand msnen pingen en internetten .. smsen vanaf kpn is wel duur 20 cent geloof ik maar dat gebruik ik haast niet meer met ping en msn .. hoop je genoeg geinformeerd te hebben
ik heb de bb curve 8520 en ben zeer enthousiast! heb alleen geen ervaring met op internet gaan met prepaid, want ik heb m simlock vrij laten maken en heb er een abonnementskaartje in gedaan. Over de telefoon zelf kan ik je wel vertellen. Het is een super leuke telefoon en ik ping veel.Hij is makkelijk in gebruik (vind ik) en anders is er een handige handleiding in je telefoon. Mocht je nog vragen hebben kun je me altijd een berichtje sturen! Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen zo en suc7 met de keuze.
Hier ook de curve als 2e telefoon. (al een nieuwe gehad nadat de vorige niet gemaakt kon worden en nu heeft ie weer kuren) 1 ding kan ik je wel zeggen tot nu toe 11 mensen in mijn omgeving die een curve hebben gehad (met abbonnement) en ALLEMAAL hebben ze de telefoon al een keer terug moeten sturen voor reperatie, ze krijgen dan weer een nieuwe maar ook die keren momenteel massaal terug naar Tmobile ter reparatie, hier gaan ze massaal over op de bold of Tourch. Curve is echt een waardeloos toestel!
Ik heb de blackberry torch en ik vind hem ideaal maar dan wel met een abonnement maar pingen is echt leuk. Hij is heel handig in gebruik, niet moeilijk te ontdekken hoe het allemaal werkt.
Ik wil ook heel graag een bb, maar hoor ook steeds heel veel mensen dat ze niet tevreden zijn en dat ze hem zeker al 1 keer hebben teruggestuurd. Dus ik twijfel nog heel erg. Ik moet nog een 1 jaar wachten tot me abo is afgelopen, dus ik heb nog even tijd.
Vandaag niet de stad in gegaan, wat een rot weer bah! Ga van de week wel even kijken, iedereen is aan de PING en hoor dat het wel heel handig is haha! Dus moet nog even geduld hebben
nee hoor met pingen prepaid kan het niet hoor>?! denk het niet ik heb mijn bb van nl hier in buitenland en zet ook beltegoed op en kan wel op internet maar dat is dan met de provider t-mobile en die heeft van die dingen dat je pay as you go voor 30 dagen 5 pond betaald en een maand lang op internet kan maar ik kan niet pingen.. is echt beter abbo ..maar doe beter 1 jaar eerst en je ziet het hoe het is.. mrja zelf keuze nemen he
dat zegt iedereen maar dat kan WEL!!!!! ik heb pripaid 12,50 per maand aan bel te goed betaal ik aan kpn.. gaat er automatisch vanaf dan kan ik internetten en pingen dus het kan wel
maar je zegt dat gaat er automatisch vanaf, dat wil zeggen dat het van je rekening word afgeschreven?? want dan is het nog een soort van abonnement vind ik... ik kan persoonlijk momenteel geen abonnement afsluiten en ben even genoodzaakt prepaid te bellen de komende paar jaar.. maar als het automatisch van je rekening af gehaald word houd het voor mij helaas al op.. wel jammer want ik was er ook over na aan het denken, scheelt me een hoop geld dat pingen haha want ik sms veel meer dan dat ik bel omdat dat prepaid gewoon te duur is vind ik..
neee ik zei al in mijn 2e vorige post 12,50 per maand van je bel te goed agheschreven ik heb niets gezegt van mijn rekening
Mijn broertje heeft het ook, en wat Lovepeet zegt klopt! Je koopt die telefoon voor 200,- Dan zet je er beltegoed op, van je beltegoed haalt KPV/Vodafone weer 12,50 af zodat jij onbeperkt kan internetten/pingen. Als de maand voorbij is en je zet er weer geld op, halen ze er weer 12,50 af. Goed idee vind ik, anders zijn prepaidgebruikers altijd de dupe dat ze geen functies kunnen gebruiken die op internet wel gebruikt kunnen worden met een abbo
sorry begreep het verkeerd omdat er stond per maand, want niet iedereen waardeert maandelijks op natuurlijk daarom kwam het over alsof het van je rekening af ging ... maar kun je die service ook stopzetten dan stel je wil een keer daar geen gebruik van maken kun je dan aangeven dat je dat niet wil? niet dat ik dat verwacht hoor maar ben gewoon benieuwd hoe dat werkt.. ik wil hem in elk geval aanschaffen hopelijk uiterlijk februari dan ben ik jarig maar hoop dat ik hem eerder kan halen.. alleen zag ik op de site van vodafone dat je ook andere blackberry modellen voor die 200 prepaid kon nemen ipv alleen die curve die vaker kapot schijnt te gaan.... misschien een idee om dan een andere te nemen? even nog zitten neuzen op de site en nu zie ik alleen die 8850 te staan hmm gisterne niet goed gekeken misschien.. en je kunt idd een nummer bellen om je blox uit te zetten mocht je het een keer niet willen..