Ik heb op mijn 17e een borstverkleining gehad. De reden mag duidelijk zijn hihi! Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!
Ja oke...maar als je gaat zwemmen bijvoorbeeld, is dat echt niet als prettig ervaren. Vind dat ze wat betreft verzekeringen wel wat meer mogen vergoeden. maar ja nederland he Wat kost zo'n buikwandcorrectie weet je dat toevallig?
Mwah ben alleenstaand moeder met een parttime baan en wat alimentatie. Dus niet echt een vette spaarrekening helaas...
I know dat is idd geen vetpot. Ikzelf ben met de oudste 2 jaar alleen geweest, idd elk dubbeltje omdraaien. Misschien wat bijverdienen? In de avonduren als je thuis bent, thuiswerk?
Pff daar heb ik geen fut voor hoor En hoeft ook niet hoor, ik kom wel rond, tis alleen geen vetpot. Maar ben allang blij dat ik niet fulltime hoef te werken om rond te komen, zo gaat t best. Alleen wordt de spaarpot niet al te hard gevuld natuurlijk. Maar oke, das wel erg offtopic
Als we genoeg gespaard hebben wil ik graag (als het ons gegund is) na de volgende zwangerschap een borstlift laten doen. Kreeg al op m'n 9e borsten, en meteen best groot en ze gingen ook heel snel hangen... Nu heb ik Cup E (ben 1.61m!) en hangen ze dus nog steeds/meer. Zou er wel graag iets aan laten doen, eventueel in combinatie met een verkleining.
Ik zou wel graag wat mooiere bovenbenen hebben, plus mijn buik heeft nooit met mij mee willen werken.
Ik heb mijn lippen laten opspuiten. Kennen jullie Donald Duck? Zo zag ik er daarna uit. Had namelijk een alergische reactie op de hyaluronzuur. Kon niet meer praten, lip was helemaal opgezwollen. Gelijk antibiotica en de volgende dag was het weg. Dus voor mij voorlopig maar ff niet meer.
Het theezakjes verhaal komt mij bekend voor. Ik had van mezelf een mooie stevige D cup, wat goed in verhouding stond tot mijn brede heupen. Na 2 zwangerschappen was er niet veel meer over van mijn eens zo prachtige borstpartij. Theezakjes was eigenlijk nog een te mooie omschrijving. Het waren meer 2 leeggelopen ballonnetjes. Ik heb er toen voor gekozen ze weer op te vullen tot mijn eigen/oude cup maat. Dit zou mij ruim 2000 euro gaan kosten. Maar de arts heeft een 'foutje' gemaakt waardoor ik 's nachts met spoed nog een keer geopereerd ben. En de rekening heb ik uiteindelijk niet hoeven betalen. Ondertussen ben ik weer 2 kinderen verder. En zou ze eigenlijk weer opnieuw willen laten doen. Maar geen geld en ik weet ook niet of ik nog wel durf eigenlijk. Ik heb nog wel wat meer ingrepen op mijn lijstje staan maar als ik daarover begin tegen mijn omgeving, verklaren ze mij voor gek.
Ik heb een littekencorrectie aan mijn buik gehad, boven navel. Een oude litteken met verklevingen. Na veel afvallen hing daar ook een soort huidkwab over. Dat hebben ze toen gelijk weggehaald. En jaar later heb ik een mini buikwand correctie ondergaan door 35 kilo afvallen. Ik heb nog het geluk gehad dat dit toen vergoed werd. Moet zeggen dat na twee zwangerschappen mijn buik er nog steeds goed uitziet. Ik heb geen hangbuik, op de een of andere manier is het weer goed terug getrokken. Nu zou ik ooit nog graag een borstlift plus opvulling willen. Na het afvallen bleef er van een flinke f cup een mooie d over. Nu na twee zwangerschappen is het qua cupbreedte nog wel een D maar qua vulling niet meer
op mijn 11e of zo heb ik mijn flaporen recht laten zetten. Ik zou ook wel ooit een buikwandcorrectie willen, slappe hap daar!
ok .. hebben jullie ff? op mijn 18 e een borstcorrectie en een schaamlip correctie ( was erg ongelijk allemaal) op mijn 27e een lipo met een buikwandcorrectie Ik was 30 kilo afgevallen en de pc vond t medisch.. alleen t toenmalige ziekenfonds niet.. die vond dat ik nog wel 20 kilo mocht afvallen :s Ik heb t dus zelf moeten betalen en het uiteindelijk via een particuliere kliniek in t gooi laten doen. De lipo die werd aangeraden omdat er nog vet op plekken zat waar ik t er eigenlijk niet af kon krijgen zelf. Ik ben er nog steeds hartstikke blij mee.. hoewel je er nu geen moer meer van ziet ... nadeel is wel dat ik een litteken heb van ongeveer een meter aangezien hij op mijn rug begint en ook weer eindigt ( ik had een flinke kwab over)
Op mijn 17e een borstverkleining en ik zou heel graag een mommy make-over willen, dus buikwandcorrectie, borstlift, lipo. Maar dat kost een hoop centjes dus ik denk dat dat er voorlopig niet inzit.