plastische chirurgie,wie,wat en waarom....

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hier precies hetzelfde. Nu na anderhalf jaar: een uitgezakte a cup:s!(in ieder geval, in hoeverre een A cup kan uitzakken;))

Ik zou dus graag een borstvergroting willen en een ooglidcorrectie.
    O en zou ook wel een iets dikkere kont willen hebben:D!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Wat zou het toch makkelijk zijn als je zoiets kon verdelen, ik zou wel een minder dikke kont willen en die berentieten ben ik spuugzat. Zou met liefde wat stukken aan je willen doneren :D!

Ik vind operaties toch akelig en ben altijd bang voor complicaties, want het blijft een risico. Ik heb reuma en vaak last van mijn rug, dus waarschijnlijk zou ik een b.verkl. wel vergoed krijgen, maar voorlopig durf ik het nog niet aan. Eerst de kinderen maar eens groter laten worden.
    Heb trouwens nog wel een beugel op mijn 29ste genomen en ik ben erg blij dat mijn tanden nu weer recht staan. Ergerde me kapot aan die hamstertanden (die tot mijn 21ste wel recht stonden en daarna opeens behoorlijk scheef gingen groeien).

3. Chai

Chai Niet meer actief

Nee, ik moet erniet aan denken aan mezelf te laten klussen door een chirurg als het niet medisch nodig is!
    Ik ben blij met wat mijn papa en mama mij gegeven hebben en heb niks maar dan ook niks te klagen.
    En als me meloenen een beetje gaan hangen na mijn zwangerschap tjah, thats life. En ik ga ook trots zijn op elk rimpeltje dat ik krijg als ik "ouder" word.
    Voor de rest ga ik niet neerzetten wat ik vind van plastische chirurgie, want ik respecteer andermans keuzes hierin. :)

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Nou hier heel lang een b-cup gehad en ineens zijn ze gaan groeien, maar echt laat. Ik was 21 geloof ik en toen kreeg ik ineens een mooie e-cup. Niemand die dat eraan af ziet met mijn lengte hoor. Mensen reageren ook altijd een soort van verbaasd als ik in een gesprek over borsten mijn cupmaat vertel.

Het enige wat ik echt graag zou willen veraderen kan bijna niet veranderd worden. Een schoenmaat of 2 kleiner zou zoooooo leuk zijn:D!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben ook 2cup maten gegroeid tijdens en na zwangerschap en is niet meer terug gegaan.

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

na de bevalling zou ik graag mijn tietjes een maatje groter willen. ik had voor de eerste zw. een nette c..na de zw was dat een slappe b.
    nu zijn ze wel weer mooi vol maja straks na deze zw. zullen ze ook weer een minie b worden. een volle c is prima.

verder mogen mijn billetjes ook wel een boost krijgen. thats it

maar goed ik begin er niet aan lijkt mij veels te eng en zoooo ndogi is het nou ook weer niet

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    offtopic
    hey lennylenn. 28weken alweer? phoe wat vliegt de tijd! hoe is het met maddox? loopt al enzo? succes met de laatste +/-12weekjes!

8. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

nee, omdat ik echt last van me rug had, en ze waren echt mega..
    NIET NORMAAL WAREN ZE WHAHAHHA:
    ben heel blijd at ik het gedaan heb
    Je moet dan wel op keuringen enzo hoor,

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    mijn borsten zijn in verhouding tot mijn heupen erg klein..
    ik ga ook zeker voor een mooie vergroting straks ;) (heb foto's gemaakt tijdens de stuwing.. dat stond al een stuk beter!)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Als ik het geld ervoor had zou ik me neus laten doen:D:D

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

zeg nooit nooit meissie, dit is je eerste zwangerschap, misschien als je ooit nog een tweede krijgt dat je extreem groeit en een buikwandcorrectie is niet alleen voor de mooi maar krijg je lang niet altijd vergoed omdat het niet heel heftig is , maar je hebt dan wel elke dag pijn en kan nooit geen normale broek meer kopen, oordeel dus nog niet zo snel over wat je zelf ooit doet als je nog niet in een situatie bent gekomen waar je lichaam zo is "aangetast" (ook al houd je zielsveel van je kids en zou je niet anders willen!) dat je je niet meer jezelf voelt..

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik zei ook altijd geen geklooi aan mn lichaam, ben wie ik ben. maaruhh heb toch wel ontzettend veel last van mn boobies en die mogen dan ook minimaal 2cups kleiner. niet vanwege het 'niet mooi vinden' maar omdat het gewoon te veel pijn doet

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb toevallig vorige week info opgevraagd over het verwijderen van couperose. Ik heb dit heel erg in mijn gezicht op mijn wangen. Het is nu net of ik de hele tijd bloos. Het verwijderen hiervan gebeurd door lasers en de prijs viel mij niet tegen ;)

Nu ben ik dus aan het sparen zodat ik dit kan laten doen.

Deel Deze Pagina