in juni 1 jaar getrouwd, nu zwanger: tips

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Monijari, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Wij zijn in juni 1 jaar getrouwd. Nu wil ik graag iets leuks doen met mijn man. Ook omdat ik eind juli ben uitgerekend om nog "ons laatste weekendje samen" soort van te vieren. Bijvoorbeeld er eventjes tussenuit. Nu durf ik natuurlijk niet al te ver te gaan en aangezien ik dan hoog zwanger ben lijkt het me ook niet verstandig om iets heel actiefs te gaan doen maar eerder iets waarbij we allebei tot rust komen. Oftewel, hebben jullie tips? Mag voor een dagje uit, of een nachtje weg, max midden Duitsland of Frankrijk. Het weekendje zou niet meer dan 500 euro mogen kosten wat mij betreft (dus inc eten etc).

Hopelijk hebben jullie inspiratie voor me :)

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Misschien lekker naar een luxe hotel aan het strand hier in nederland, met mooi weer kunnen jullie nog even op een terras of in een strandtent zitten.

Booking.com: Noordzee, Hotel & Spa - Cadzand-Bad, Nederland
    Booking.com: Hotel Blooming - Bergen, Nederland

Een stedentrip is misschien ook nog een optie, ik weet alleen niet hoe mobiel je dan nog bent, anders zou je nog lekker naar bijv. Antwerpen/Brussel/Keulen kunnen gaan, maar als lopen je zwaar valt is dat niet echt relaxed.

Succes met zoeken, en veel plezier!

3. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Dank je wel voor je tips!! Zien er super leuk uit :) ze zijn opgeslagen in mn favo's! citytrip word hem idd denk ik niet meer. Ik ben nu al slechter te been :S....Het zijn de tips die je gaf waar ik naar op zoek ben. Wie volgt :)?

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Weekend Brugge is België

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Brugge is idd erg leuk!
    Eifel in duitsland ook erg mooi (zou naar cp bispringer heide kunnen gaan)
    Alle luxe bij de hand in een prachtige omgeving met leuke plaatsjes.

6. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Persoonlijk zou ik het lekker relaxt doen (en dus niet voor een stad kiezen of zo).

Hotel op hele korte afstand van het strand (en natuurlijk strandtent) en maar heerlijk genieten met zijn tweetjes.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hadden voor ons jubileum graag in onze bruidssuite door willen brengen maar omdat wij op de 19e onze trouwdag vierden en ik de 17e uitgerekend was, durfden we dat niet aan. Uiteindelijk bleef dochter lang zitten en kwam ze de 30e pas. Wij zijn dus lekker uit eten geweest en daarna naar huis. Maar ik zou als je nog goed ter been bent inderdaad een leuke city trip plannen.

8. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

7 feb 2014
    159
    8
    18
  9. IrisN

IrisN Niet meer actief

Kasteel de Vlijt in Coevorden is een aanrader! Prachtig romantisch pakhuis, met heerlijk bad. En genoeg te doen in de omgeving. Onder andere half uurtje rijden tot Duitsland.

Deel Deze Pagina