Ik was zo maar eens nieuwsgierig hoeveel geboortekaartjes jullie versturen en wat voor mensen dan?? Bv alleen familie en vrienden of bv klanten en relaties als je een eigen zaak hebt ofzo?
bij de eerste 150 bij de tweede waren het er 70 en bij deze zullen het er nog wel minder zijn. de eerste hebben we eigenlijk naar ons hele leventje een kaartje gestuurd. dus familie vrienden kennissen etc. bij de tweede alleen naar de mensen die de moeite hadden genomen om ons te feliciteren met de eerste (kaartje of visite) en nu bij de tweede doen we het weer zo mensen die met de tweede niet de moeite hebben genomen ons een berichtje te doen of even te komen kijken dan krijgen ze nu ook geen kaartje.
@ Amfy allemachtig wat veel!! Wij bij de meiden 30 en we komen nu op 40. Idd vrienden familie en ons werk.
Ik denk dat wij rond de 80 uitkomen. Afhankelijk van het type zaak wat je hebt zou ik klanten kaarten sturen.
Wij zitten nu op 55 maar daar komen er nog wel wat meer bij misschien. Wij sturen neven en nichten geen kaart (buiten familieverplichtingen geen contact mee), wel alle ooms en tantes naast de opa's en oma's, ooms en tantes, het grootste gedeelte zijn vrienden. Verder werk van beiden, sportclub, poli gynaecologie en een paar buren/kennissen. Wij hebben wel beide ouders gevraagd of zij nog mensen hebben waarvan ze erg graag willen dat er een kaart naartoe gaat buiten de mensen die al op de lijst stonden. Ook alle mensen van wie we een kaart hebben gekregen om ons te feliciteren met de zwangerschap krijgen een kaartje.
Alleen de mensen waar we echt goed contact mee hebben. Ga niet iemand die ik jaren niet meer spreek of een vage kennis is een kaartje sturen, zie ik de meerwaarde niet van in
Wij hebben er 75 laten zagen en ik heb nog 5 eendjes liggen. Familie en vrienden (twee grote families) en naar her werk een per persoon. Niet alle collega's los.
Ik had er vorige keer 75. Buiten familie om heb ik eentje verstuurd naar de verloskundige, mn werk, 1 client waar ik echt n klik mee had, goeie vrienden/vriendinnen, directe buren, of buren waar we iets mee hebben. Heb volgens mij van iedereen wel een kaartje terug gehad, en veel collega's hadden zelf nog een kaartje gestuurd, behalve het 'teamkaartje' waar iedereen zn naam in geschreven had.
Hier 80 kaartjes in bestelling staan...daarvan worden er 75 verstuurd en 5 houden we achter de hand voor het geval dat we iemand zijn vergeten...komen beide uit grote families waar we iedereen vrij regelmatig van zien en spreken en verder onze lieve vrienden, buurtjes, werk, huisarts, verloskundige, tandarts en 3 kennissen...
Wij zitten rond de 80 kaartjes. Misschien bestellen we er 100 ( plakboek, inlijsten, mensen die we vergeten zijn, ziekenhuis, yoga etc. ). Ik moet er trouwens echt nog mee aan de slag, want ik heb bij lange na nog niet alle adressen!
Ik denk dat wij rond de 50 kaartjes laten drukken. Wij sturen alleen kaartjes naar familie, vrienden en collega's. Ook alleen mensen waar we veel mee omgaan, niet alle verre neven, nichten etc.
Ik denk, alle mensen die we ook een kaartje met andere gelegenheden sturen, als: verloven, trouwen, feestdagen, verjaardagen. Dat zijn de mensen waar we een goed contact mee hebben. Komen we denk ik op een stuk of 40 uit.
Volgens mij hebben we de vorige keer +/- 70 kaarten verstuurd, maar we hebben toen rond de 100 felicitatiekaarten ontvangen (en dan had niet eens iedereen die een kaartje had ontvangen een felicitatiekaart verstuurd) Dus misschien moet ik er deze keer, toch maar wat meer versturen?