Hoi! Mijn zoontje is nu 2 weken en 2 dagen oud. Sinds 3 dagen is zijn slaapritme anders geworden. Hij heeft nu 2 nachten achter elkaar van 21:00 tot 04:00 geslapen en vannacht van 21:00 tot 05:30 (doordat we een flesje in zijn slaap hadden gegeven om 23:30). Het opvallende is dat hij nu overdag zijn slaap niet goed kan vatten. Hij komt vrij snel voor een volgende voeding, soms zelfs al na 1,5 uur. In het begin konden we hem voeden en vrij snel in bed leggen, dan was hij zo vertrokken. Nu zijn we vrij lang met hem bezig om in slaap te krijgen. Als hij dan slaapt en we leggen hem in bed wordt hij weer snel wakker. Het lijkt wel of hij heel licht slaapt. Kan dit komen omdat hij zo vroeg al lang slaapt 's nachts? Hij is overdag trouwens ook heel erg beweeglijk met zijn armen. (mocht dit nuttige info zijn ). Als hij trouwens huilt en we pakken hem dan is het meteen over. Wat zouden we kunnen doen om overdag een beter ritme te krijgen en hem goede rust te kunnen geven? Alvast bedankt, Foofer
Hoi, Jammer dat er bij alle andere mensen wel wordt gereageerd, maar bij mij niet. Ik ga er vanuit dat je me niet verder kunt helpen. Tot op heden heb ik hem maar steeds bij me gehouden en ga vandaag een buikdrager halen. Groetjes, Foofer
Hoi hoi, Op de een of andere manier is je bericht aan mijn aandacht ontsnapt. Sorry daarvoor. Het kan best zo zijn dat het komt omdat hij de nachten al goed doorslaapt. Hij drinkt natuurlijk 's nachts niet meer dan, en waarschijnlijk wil hij dat overdag in halen. Hoeveel voeding krijgt hij nu, en hoe is zijn gewicht nu?? Dan kan ik even kijken of je eventueel overdag meer zou mogen geven. Succes Adrienne