plat buikje

Discussion in 'De lounge' started by LadyIngrid, Oct 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bellybuttonblue

Oct 3, 2009
    36
    0
    0
    Rechtenstudente, mama
    Gld, NL
    Ah, striemen heb ik ook, maar erg dunne en niet over mijn hele buik (met name rond mijn navel en onderbuik). Daarnaast hebben ze de kleur van mijn huid, dus vallen ze helemaal niet zo erg op.

Ik heb ook een flinke buik hoor, met name onderbuik dan. Was voor de zwangerschappen al niet superslank, maar nu rust mijn onderbuik echt op het litteken van de KS zeg maar, en da's niet zo elegant. Maar, mijn buikdanslerares zegt altijd: "Een vrouw zonder buik is als een hemel zonder sterren". Misschien hebben jullie er wat aan ;)

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja, hier nog één die er stevig van baalt. Al helemaal als je al meerdere malen is gevraagd, of je zwanger bent. :x En ik zie soms mensen kijken, ik weet gewoon wat ze denken... ;)

Vlak na mijn zwangerschap zijn er wel wat kilotjes rondom mijn lijf blijven zitten, nu 'zakt' alles naar mijn middel lijkt het wel, terwijl de rest van mijn lichaam wel redelijk weer in model is gekomen. Maar die buik? brrr... :(

Ik sport 1x id week, maar dat is vanalles wat. (alle spieren)
    Als ik die buik weg wil hebben, moet ik denk ik minimaal 4x in de week naar de sportschool speciaal voor buikoefeningen om echt serieus resultaat te hebben zeg maar.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hier dus ook na mijn zwangerschap en ks een hangende flap onderaan mijn buik:$.
    Nu weer zwanger maar nog steeds hangend onderaan:(
    Voor mijn zwangerschappen had ik dit echt niet.
    ach ja, je moet er wat voor over hebben he?:D

Maar waar heb jij je litteken dan als ik vragen mag?
    Ik heb de mijne nog een stuk onder de bikinilijn, mijne is echt erg laag.maar wel heel mooi geworden trouwens, allemaal complimentjes gekregen voor de gyn die dat gedaan had

4. bellybuttonblue

Oct 3, 2009
    36
    0
    0
    Rechtenstudente, mama
    Gld, NL
    Mijn litteken zit precies op de bikinilijn. Je ziet er nu bijna niks meer van, het is echt een dun sneetje.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    #25 Assi, Oct 4, 2009
    Last edited: Oct 4, 2009
    Hmmm... ben ik de enige die er geen buikje aan heeft overgehouden en ook geen striemen?

Ik heb juist alweer dat gevoel van: yesss weer mijn eigen figuurtje terug.

De foto is genomen bijna 4 weken na de bevalling. En hij trekt nog altijd bij. Mijn zus had hetzelfde...of is het toch de BV? Of gedwoon lichamelijk bepaald ofzo?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

@ Fem, die oefening ga ik eens een paar weken proberen, kijken hoe dat gaat! Ik heb alleen altijd zo'n last van dat botje net boven mn billen met situps.
    @ Assi, ik snap dat je er trots op bent (zou ik ook zijn) maar ik denk niet dat de dames uit dit topic hier nou heel erg blij van worden.
    Maar je hebt wel een mooie buik.

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@Assi; Yep! prachtig plat buikje heb je idd.
    Je hebt wel lef moet ik zeggen....

:(

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,208
    35,956
    113
    @assi: ja, bij mijn eerste ging het ook zo snel weer terug in model. Geen bv overigens. Mooi hoor! Nu trouwens wel bv, maar het gaat lang niet zo snel..

Hier ook een hangbuikje, maar dan ook nog 15 kilo teveel en zo'n flapje idd bij de ks. Ach, ik ben nog maar 3 weken geleden bevallen dus heb nog wel even, maar ik wil het er wel afhebben.
    Had altijd een strakke buik en slanke taille, was altijd mijn sterke punt, want heb echt megabillen en dijen haha. Ook vol met striemen, echt over mijn gehele benen, zo lelijk. Gelukkig is mijn buik gespaard gebleven, maar 2 streepjes te zien en dan ook nog heel klein, dus waarschijnlijk ziet een ander ze niet.

Ik mag nog niet sporten of buikspieroefeningen doen, maar ga vanaf morgen wel lekker wandelen met de kleine. Heb ik in elk geval wat beweging en ook maar wat minder snoepen.

9. 4days

4days Niet meer actief

Aaaah gemeen hoor, hier zo'n foto showen!! ;)

10. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier ook...

20kg bijgekomen bij de zwangerschap (nu 15 er weer vanaf) en een KS, waarvan het litteken 'verstopt' wordt door m'n hangbuikje.
    't Is echt een slap stuk vlees zeg maar, brrr.

Ben op zich niet ontevreden over m'n maat 40/42, maar die buik he...

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    striemen op mijn buik heb ik er niet aan overgehouden. wel zie ik kleine adertjes zeg maar (heel klein stuk of 2) moet je echt goed kijken. wel heb ik striemen op mijn heupen en op de binnenkant van mijn billen!

12. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Die buikoefeningen helpen echt supergoed, ik krijg nu weer een hele mooie 'lijn' aan de zijkant, het gaat wel superlangzaam, maar dit is de enige oefening die bij mij helpt...

Assi: Ik vind dat je een jaloersmakend mooie buik heb... maar ik vond het niet zo netjes om hem hier te plaatsen bij ons de 'dikke-flap-hangende-rol-als-buik'-dames ;). Maargoed :).

Als ik ooit een tweede krijg ga ik gewoon HEEL hard sparen voor een liposuctie. (Als ik het durf dan he...)

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum

Ligt eraan wat je onder de bikinilijn verstaat ;) maar de mijne zie je niet als ik een klein stringetje aanheb zeg maar. De mijne is gelukkig ook erg mooi geworden, heel dun en recht. Een vriendin van mij heeft er na de ks nog een ontsteking bijgehad waardoor de wond opnieuw open moest en de wond ook een soort van winkelhaak lijkt dus ik ben op zich wel blij met mijn litteken... maar idd, dat flapje erboven :(

14. berna1981

berna1981 VIP lid

Oct 10, 2006
    9,943
    0
    0
    tja bekend probleem he. Voor ik zwanger raakte was ik fanatiek bezig met sporten en had mijn buik bijna helemaal plat.. toen 23 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap echt een flubberbuik na de bevalling. Toen 13 kilo afgevallen en weer fanatiek gesport en het was alweer stukken minder maar niet meer zo als voor mijn zwangerschap. Wel had ik mijn oude gewicht weer terug.
    Nu inmiddels al weer bijna 9 weken zwanger dus het zal nu wel nog erger worden hihi. Ik probeer iig te blijven sporten al is het op een lager pitje en dan na de bevalling weer tegenaan. Bodypump in combinatie met cardio heeft altijd goed geholpen bij mij.
    En natuurlijk op je voeding letten. Maar volgens mij is het heel moeilijk om echt een platte buik te krijgen als je nooit hebt gehad..

15. Seth

Seth Niet meer actief

Denk idd dat het je aanleg is.....

Hier ook de aanleg voor het hebben van geen buik... en geen striemen..
    nu twee kindjes verder en eerste zwangerschap ruim 25 kg aangekomen.... tweede zwangerschap 31 kilo...
    heb ik (zonder trainen) mn buikspieren zichtbaar alweer terug....

Moet wel zeggen dat het na de tweede wat langzamer ging...
    Ben nog steeds aan t afvallen... zonder dat ik er iets voor hoef te doen... en zit nu met 1.68 m op 66 kilo....

Tja klinkt voor sommigen misschien geweldig...maar ach.. ik was graag wat meer gevuld geweest van boven.... zo hebben we allemaal wat, toch??

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hoi meis

het kan zeker met een keizersnede te maken hebben
    ik heb 2 maal keizersnede gehad en al je spieren worden ook in gesneden
    ze gaan door 7 lagen heen dus ook onze spiermassa en dat moet je met wat buikoefeningen weer goed krijgen wat nooit het geval is
    en weet je mensen moeten je nemen zo als je bent
    ik zal nooit mijn maatje 38 meer terug krijgen en heb daar echter schijt aan als ik naar mijn schatjes kijk weet ik waar ik het voor heb gedaan en ach gaat er wat af dan is dat mooi mee genomen en anders maar niet:):)

17. Misha

Misha Actief lid

Dec 26, 2008
    212
    0
    0
    Amsterdam
    ik ben 1.84 m en weeg 93 kilo ik heb ook echt zo een lelijk zwembandje.. Mijn vriend zegt wel dat k moet afvallen ivm suikerziekte in mijn fam
    Ik heb meerdere malen geprobeerd af te vallen maar k hou het gewoon niet vol..
    Ik zit er heel erg mee en k vind mezelf ook echt lelijk door mijn overgewicht.

;(

18. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Jeuken die van jou nog dan? Die van mij in het begin wel (wat n onderwerp heh? :p) Maar telkens als ik even een aantal maandjes verder was werd het minder.
    En ja ach...ik kan ze niet weg trainen of lijnen of wat dan ook dus...kan er wel om gaan huilen maar daar gaan ze ook niet van weg. Dus dan lachen we maar, toch? ;)

19. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb onder mijn navel een hobbeltje, voor de rest is het aardig plat zeg maar. Ik probeer dan ook 3 x p.w. te sporten. ik doe bodypump gecombineerd met bodycombat en ik ben al 2 kilo kwijt! Ik ben bijna 30 dus ik vind het best knap van mijzelf. Ik ben bijna 1.80 en 67 kilo dus niet te zwaar, maar toch, dat vet randje rond de buik is zeer moeilijk weg te krijgen!!!! Grrr..

20. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben zelf eigenlijk weer best goed in shape. Zo'n 67 kilo bij 1,73, dus wel netjes. Alleen heb ik helaas wel heel veel striae op mijn onderbuik. :( Verder is mn buik wel weer redelijk plat, alleen hangt het vel nog erg los, maarja ik ben bang dat dat niet meer weg zal gaan... Gelukkig zie ik er met kleren aan wel weer normaal uit. En hopen dat komende zomer de semikini's opeens heel erg in de mode zijn, hahaha.

Share This Page