Hoi Dames, Ik heb ook een hangbuikje van mijn zwangerschap over gehouden. Ik baal ervan...Dus heb ik besloten om naar ladyline te gaan.Ik ben nu in 2 maanden 30 cm kwijt en 3 kilo...Ik heb nog 7 maanden te gaan!!!Ik heb dit al eerder gedaan en was toen 97 cm kwijt en 12 kilo...Maar toen weegde ik ook 66 kilo...Veel succes dames met jullie buikjes en alles komt heus wel weer een keer goed, en zo niet dan niet
Ze snijden niet door je spieren heen hoor, die gaan gewoon aan de kant. Ze snijden alleen door de verschillende lagen heen (huidlagen, baarmoeder, vetlaag enz). Als ze je spieren ook doorsnijden, kom jij daarna je bed niet meer uit hoor. Dan 'hangt' niets meer aan elkaar. En Wilma, hier nog zo'n zebra 1e klas. Als je mij in de Beekse Bergen de auto uitgooit, moet je me daarna echt zoeken hoor! Heb alleen een stukje op mijn rug waar geen striemen staan, maar ze gaan verder als mijn zij. Gelukkig komt er maar eentje boven mijn navel uit. En dan verder inderdaad het leuke flapje met dank aan de KS. Maar ja, als ik dan naar mijn zoontje kijk, dan interesseert die buik me helemaal niks meer! (daarna wel weer )
Oh de laatste tijd zijn ze weer enorm aan het jeuken (lekker onderwerp ja ), zo gek, zal het aan het weer liggen (soort piet paulusma; als ze jeuken gaat het regenen , haha). MAAR: ik heb me vandaag ingeschreven voor de sportschool..... Nu nog gaan
Nou, ik ben bezig met de buikspieroefening die Fem hier beschreef, ik ben benieuwd of ik verschil ga zien. Tis in ieder geval lekker om weer goed bezig te zijn
Pff, hier ook iemand met een buikje. Was voor de zwangerschap ook niet superslank maar voelde me toen nog redelijk oke. Nu tijdens de zwangerschap voel ik me een kruising tussen een zebra en een walvis (inderdaad niet heel sexy :x). Ik ga naar de zwangerschap mezelf dus ook aan een streng regime houden, ik ben nog hartstikke jong en wil er graag nog een beetje gangbaar uitzien. Aan die striemen is helaas niet zoveel te doen maar ik wil toch echt wel heel wat afvallen en er weer wat strakker uit zien. Zie er nu al tegen op.