Tip speen afbouwen bij 18+ maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Blijdorp, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Mijn dochter kreeg alleen nog een speen (bibi) met in slaap vallen. Nu ging ze daar zo enorm op kauwen dat ik het eng vond dus Google zei "Difrax 18mnd speen volledig gevuld". Deze gehaald en gegeven. Dochter blij dat er een speen in bed ligt, maar stopt m niet in haar mond, want hij kauwt niet lekker. Nu slaapt ze dus spontaan al een week zonder speen :D Tipje voor wie het wil.

2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Heheh hier vindt ze m wel oke-ish. Hij telt als speen en ze wil m wel hebben maar t enthousiasme is heeeel wat minder en binnen notime is ze dr klaar mee maar ze klaagt niet. Dus ook hier erg gewaardeerd ding!

En een zekere grootgrutter heeft momenteel een emmertjes actie en in centrum rotterdam zag ik dat ze deze speentjes (en nog meer baby/dreumes spul) hebben dus je kan nog eens 20% korting meepakken.

Blijdorp vindt dit leuk.
  3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Mijn zoon heeft deze speen ook, maar sabbelt er nog net zo graag op als op z'n 'zachte'speentjes :)

Blijdorp vindt dit leuk.
  4. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Haha handig! Die van oms sabbelt er wel lekker op los, op dat ding. Ook alleen in bed hoor. Rond 2 jaar gaan we de speen afleren, als ze beter snapt dat een speen voor baby’s is.

Deel Deze Pagina