Buikpijn, moet ik de vlk bellen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door tiruja, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb vanmiddag even geslapen. vanaf dat ik weer uit bed ben heb ik al buikpijn. Soms met wat krampjes zoals je dat ook wel kan hebben als je een diarree aanval hebt, alleen ik heb geen diarre. Ik heb eigenlijk niet het idee dat het weeën zijn ofzo, maar gerust ben ik er ook niet op.
    het duurt nu al zolang.
    Is het nog vertrouwd dat ik nu lekker mijn bedje op zoek en morgen even afwacht?
    Verder voel ik me wel oke. Ik had wel het idee dat mijn buik aan het groeien is. Zou dat die pijn kunnen verklaren?
    Verder heb ik kiespijn en daar heb ik een paracetamol voor genomen. Maar dat mag toch gewoon? Het is overigens ook niet mijn maag waar ik last van heb. Mijn darmen lijken ook wel rustig.

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Heb toch maar gebeld op aanraden van vriendinnen. We gaan het voor nu toch even aankijken. Als het erger wordt vannacht dan terug bellen. Voor nu met een warme kruik naar bed. Morgen wel even urine laten testen op blaasontsteking.
    En als de buikpijn morgen nog aanhoudt haar weer terug bellen.

Dus ik ga mijn bedje opzoeken!

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik heb nog steeds last. Ik heb wel goed geslapen, lekker met kruikje.
    Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag van de urine. Ik hoop ergens dat het idd een blaasontsteking is want ik vind dit wel heel eng anders.
    (Kindje is trouwens heel druk, of de buik is zo gevoelig dat ik het doordoor als druk ervaar.)

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    urine onderzoek wijst niets uit.
    Wat nu? Toch een groeispurt?

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Luna73,

ik denk dat je kindje zo lekker groeit dat ook jouw baarmoeder inderdaad te maken heeft met een groeispurt! En ook beweegt het veel waardoor je baarmoeder geprikkeld kan zijn. Dat kan absoluut allemaal geen kwaad en een lekker warme kruik helpt inderdaad tegen deze pijnen. Het zijn de banden die je voelt, daar staat nu grote rek op en je baarmoeder moet even alles op alles zetten om bij te trekken qua groei. Dit gebeurt bij bijna alle zwangere vrouwen rond deze periode. En tussen de 28 en 32 weken gebeurt het vaak nog eens. Doe het dus maar lekker rustig aan komende dagen en geen zorgen maken als het bij deze buikpijn blijft. Het wordt vanzelf minder en die pcm tegen de kiespijn is ook geen probleem!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina