Wie heeft er baat volgens het eten via de GOK methode?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

Sorry alweer een topic over afvallen.
    Wie heeft GOK geprobeerd? Grip op koolhydraten.
    En heeft het boek?

Hebben jullie er veel resultaat meegeboekt?

Erg benieuwd naar ervaringen!

En weet iemand ook of het niet schadelijk is als je 14 eieren per week eet.
    Gaat je cholesterol dan niet erg omhoog?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik ben drie jaar geleden tien kilo afgevallen mbv de GOK-methode. Ik ben het nu weer aan het oppakken. Ik heb er goede ervaringen mee. Hou er wel rekening mee dat je na het afvallen het aantal koolhydraten niet terug kunt brengen naar het oude niveau, dan heb je de kilo's er zo weer aan. Met beleid blijven eten, dan kun je het vrij makkelijk stabiel houden.

Waarom zou je 14 eieren in een week eten?! Je moet er wel om denken dat je variatie aanbrengt. Standaard elke dag twee eieren zou ik sowieso niet doen. Dan wordt je dieet te eenzijdig, wat nadelig is voor het afvallen.

3. shay78

shay78 Actief lid

29 jan 2015
    113
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik eet minder koolhydraten en ong 6 eieren per week. 14 eieren is echt zwaar overdreven en 1 ei per dag is prima (tenzij je veel sport, maar dat zou ik eerder kiezen voor een eiwitshake)

Ik zou eerst eens kijken wat je eet, gewoon bijhouden in een app, dan zie je eind vd dag wat je eet.
    Ik ben meer van de paleo style!

4. Ik ben me er nog een beetje in aan het verdiepen.
    Maar collega's zijn ermee bezig.

En van eentje hoor ik dat ze 2-3 eieren per dag eet.
    Nou dat vind ik nog al wat, vandaar ;)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Mensen vergeten wel dat veel eiwitten eten slecht is voor je nieren. Daarom moet je het niet te lang doen. Mensen zijn er gewoon niet op gemaakt.

6. Ja dat vroeg ik me ook wel af inderdaad..

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik eet volgens GOK en bevalt me goed. Ik eet geen 14 eieren per week hoor.. En het is bewezen dat ei geen negatieve invloed heeft op je slechte cholesterol.. Het is juist heel goed om je slechte cholesterol te verlagen. (Je hebt 2 soorten cholesterol, slechte en goede, in ei zit juist de goede cholesterol)
    en naarmate je langer gok volgt zul je minder gaan eten en kom je dus ook aan minder eiwitten...

Deel Deze Pagina