Platisch chirurgie of puur natuur! (ouder worden )

Discussie in 'De lounge' gestart door xbabyxdx, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Het weghalen van overtollige huid na veel afvallen zou voor mij ook de enige reden zijn om iets te laten aanpassen.

Tenzij ik bv last krijg van mijn oogleden, zoals mijn moeder.

Maar dus verder niet voor esthetische redenen.

2. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    ik zou alleen wel een borstverkleining willen, ze zijn echt mega... Maar eerst deze baby nog even borstvoeding geven.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik sta helemaal open voor plastische chirurgie. Als mijn boobies erg gaan hangen laat ik ze liften.
    Als ik een paar flinke fronsrimpels krijg ga ik ze weg laten spuiten. Oogleden liften etc. lijkt mij ook prima.
    Zolang ik geen Donatella Versace word vind ik een hoop prima.
    Gelukkig heb ik het tot nu toe nog niet nodig.

4. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Nu kan ik me dat nog niet voorstellen aangezien ik nog steeds veel te jong word geschat. Het enige wat ik wel graag zou willen is een platte buik :) Aan mn vetpercentage en spieren ligt het niet, hij is gewoon altijd al bollig geweest...

5. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Qua ouder worden, daar zou ik niks aan laten doen.
    Wat ik misschien nog wel wil, als dat financieel haalbaar zou zijn, is een borstvergroting. Ben bijna 40 kilo afgevallen en van mijn toch al niet grote borsten (kleine c) is nu zo goed als niets over....

6. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Dit!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben daar heel nuchter in. Ik neem het ouder worden en alles wat daarbij komt kijken, voor lief. Voor mij dus geen Botox of andere onzin. Mijn rimpels mogen gezien worden. Ouder worden associeer ik niet met lelijker worden waardoor alles verfraaid zou moeten worden. Elke leeftijd heeft in mijn ogen zijn charme!
    Maar ja, ik ben dan ook al totaal geen make-uptype. Ben altijd au naturel. Dus mijn rimpels en dergelijke hoeven ook niet weg van mij. Hoort erbij!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Nou, ik denk dat ik toch best botox voor diepe rimpels zou overwegen. Wil mijn borsten ook nog wel eens laten verkleinen, maar ben bang voor opvallende littekens.
    Verder weet ik het niet, nu denk ik natuurlijk 'welnee joh', maar hoe ik er over twintig jaar tegenover sta, kan ik nog niet zeggen.

9. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik zou mijn haar verven bij de eerste grijze haren en ik zou mijn oogleden laten liften.

Ik wil nog wel heel graag een borstverkleining, maar dat heeft niks met ouder worden te maken. Daar loop ik al zo'n 10 jaar mee;)

Ouder worden heeft ook z'n charme. Het is net als het hebben van een bad-hairday of bad-makeupday. Als het eenmaal niet meer goed zit, kan je er niks meer aan doen en alles wat je probeert maakt het alleen maar erger. Accepteren is het toverwoord.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Niks, tenzij ik ergens zo'n last van heb dat het mijn dagelijks leven zal beïnvloeden.

11. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Mijn vriend maakt me af als ik aan mezelf laat knutselen. Anders had ik misschien op den duur wel een borstvergroting gewild denk

12. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik heb plastische chirugie gehad om een litteken weg te laten halen. Verder kan ik me goed voorstellen dat mensen die veel afvallen het overtollig vel laten weghalen.

Verder laat ik de natuur zijn gang gaan.
    Geen medische ingrepen aan mijn lijf als het niet noodzakelijk is.

13. penseel

penseel Niet meer actief

Het enige wat ik zou willen is een borst verkleining maar ja dan moet ik eerst aardig wat gaan afvallen.

Voor de rest gewoon puur natuur. Oogleden die over je ogen hangen zou ook nog een uitzondering zijn dat is niet alleen cosmetisch maar ook een nuttig iets om beter te kunnen kijken borst verkleining een stuk beter voor mijn rug.

En eerlijk vrouwen die aan zich laten sleutelen he de waarheid haalt je toch ooit in. De rimpels in je gezicht geven je levens ervaring,

Ben ook echt een vrouw van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

14. penseel

penseel Niet meer actief

Ik verzeker je met bijna 41 jaar vind ik het super leuk als ik zo veel jaren jonger geschat woord het is omdat ik mijn leeftijd verraad als ik meld dat ik al een zoon van 14/5 hebt anders woord ik nog met gemak begin 30 geschat en met bijna 41 jaar is dat toch echt een zeer mooi compliment.;)

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hmm facelift vind ik niet verkeerd..oogleden hoeft niet want ik heb al hooded eyes. Botox vind ik dan weer niets.
    hier nog een alleen ik heb geen kind;) het enigste nadeel bij mij is dat ik er ook jong wil blijven uitzien..

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb altijd gezegd dat ik graag een borstvergroting wilde, niet van die giga borsten maar gewoon 1 tot 2 cupmaatjes meer, ik heb lang geen borsten gehad en uiteindelijk is het toch nog een kleine C-cup geworden toen ik ruim in de 20 was.
    Nu met de zwangerschap zijn ze 1 royale cupmaat gegroeid naar een D-cup, dat vond ik erg mooi maar was bang dat het na de zwangerschap zou verdwijnen echter dat is helemaal niet zo.
    Ik heb nu een royale C-cup/ kleine D-cup (ligt net aan hoe de bh valt) en dat vind ik prima dus een borstvergroting staat niet meer op mijn lijstje, dankzij moeder natuur :D

Verder ben ik 33 jaar maar wordt altijd ergens in de 20 geschat dus zie er sowieso jonger uit voor mijn leeftijd, heb geen rimpeltjes niks.
    Dus in mijn gezicht zou ik niks laten doen.

Nu met de zwangerschap ben ik 30 kg bijgekomen, ben er nu 19 kwijt en werk eraan om de overige 11 ook kwijt te raken, heb wel echt moeite met mijn buikje.
    Zou dus (als ik werkelijk het geld ervoor zou hebben wat niet zo is helaas) een liposuctie willen laten doen met een buikwandcorrectie, maar zou er wel nog wat jaartjes mee wachten totdat ik echt 100% zeker klaar ben met kinderen. Heeft natuurlijk geen zin als ik over 2 jaar toch ineens besluit nog een kindje te willen ;)

Maar, het is allemaal vreselijk duur en daar hebben we het geld toch niet voor, daarnaast is een buikwandcorrectie echt een behoorlijke operatie en hou je er een heel erg groot litteken aan over dus weet niet of ik het zou durven.:)

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik wil al graag mijn lippen ietsje laten opvullen.. Mijn man zegt dat het onzin is en wilt niet dat ik daaraan begin. Ik heb ook heel veel striae op mijn buik van de zwangerschap.. Echt veel en hele brede strepen. Daar wil ik ook nog iets aan laten doen en daar heeft hij niks op tegen. Hij zegt alleen dat hij die strepen niet erg vind maar dat ik dat zelf moet weten

18. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik heb zo'n fronsrimpel tussen mijn ogen waardoor ik standaard boos kijk. Op dit moment heb er nog niet het geld voor (over) om er iets aan te laten doen, maar dat zou ik wel willen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor een paar wat meer ingrijpende dingen zoals een neuscorrectie en een mommy make-over. Ik ben dus niet principieel tegen, maar ik besteed mijn (spreekwoordelijke ;)) geld liever aan belangrijkere zaken.

19. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb nog nooit iets laten doen, maar met 24 is dat ook nog niet echt nodig..

Als ik later van die tetten heb die op mn navel hangen na 2 keer borstvoeding dan zou ik dat wel laten liften. Ik ben onwijs trots op mn decolleté en ik weet zeker dat ik heel ongelukkig zou zijn met mijzelf dan. En dan is ook echt het enige wat ik zou doen.

20. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Enige wat ik ooit zou laten doen (hoop dit jaar nog) is mijn borsten laten verkleinen.
    Heb inmiddels cup G. Had in een duurdere winkel bh's gepast en kwam op H en I terecht.
    Nope nope nope weg ermee.
    Maar voor de rest puur natuur.

Ben trouwens geen nederlander (wel nederlandse nationaliteit) ben een antilliaan.

Deel Deze Pagina