Grote ingrepen laat ik niet doen. Ik wil wel de rimpels in mijn kin tzt laten opvullen. Ook misschien wat rimpels op mijn voorhoofd laten opvullen. Ik irriteer me vooral aan die beginnende rimpels in mijn kin en vind het gewoon niet mooi.
Mijn oma heeft haar oogleden laten doen (vanwege het vele hangen) dat is absoluut een enorme verbetering!! Niet dat ze er normaal niet mooi uit zag, maar ze ziet er nu een stuk opener en opgewekter uit. (Ze is 60) Als ik hang-leden heb later zou ik dat ook doen. Ook zou ik mijn borsten willen laten vergroten als ik klaar ben met de kinderwens, blijven ze meteen voor altijd strak Verder ben ik niet zo een fan van fillers en botox dus ik (hoe ik er nu over denk) zou dat niet doen.
Ik heb nu nog nergens last van, maar mocht ik me ergens aan gaan ergeren dan zie ik mezelf nog wel botox of fillers nemen in de toekomst.. Wat zeg ik? Ik heb nu (op mijn 25e) al fillers in mijn bovenlip.. vond mijn mond al mooi maar dit is echt de finishing touch en nu ben ik echt heel blij met mn lippen.. Waarom niet? Het is niet permanent en het zijn geen schadelijke stoffen. Daarnaast heb ik een borstvergroting.. If you don't like it, fix it
Ik zou niks permanents laten doen en ook niks in mijn lichaam laten "plaatsen" (zoals implantaten in mijn borsten), maar verder: kom maar op! Laat 2 keer per jaar mijn lippen opvullen omdat ik echt 2 streepjes heb gekregen ipv lippen, vind ik niet mooi. Daarnaast laat ik mijn fronsrimpel wegspuiten met botox en mijn wat hyaluronzuur in mijn neus/lippenplooi en wangen spuiten. Hou niet van ouder worden en blijf graag jong even jong. Niemand ziet het overigens (of denkt dat het onnatuurlijk is) omdat ik een fantastische cosmetisch arts heb die pertinent weigert om over de top te gaan. Ze wil alleen corrigeren wat ik ben kwijtgeraakt en niet daar overheen. Als ik te gekke wensen zou hebben dan stuurt ze me weg
Betty Barclay bij wie ga je mag ook per pb hoor Ik heb een borstvergroting gehad maar 2 jaar geleden de implantaten laten verwijderen doordat ik er ziek van werd. Maar later wil ik best botox doen voor de rimpels.
Mijn arts heet Annemarie van Rosmalen. Ze heeft een praktijk in Rotterdam en eentje in Nijmegen. (3 dagen per week is ze in Rotterdam en 2 dagen per week in Nijmegen) Ze is echt de liefste arts die ik ooit ontmoet heb! En als je voor een intake of advies gaat kost het niks. Bij sommige andere klinieken moet je dan een soort consultfee betalen. Botox en Injectables | Nijmegen en Rotterdam | Van Rosmalen Kliniek
Ik zou geen plastische chirurgie doen voor ouderdomskwaaltjes. Wel misschien een borstverkleining en als ik dan toch onder het mes ga zou ik denk ik ook wel wat aan mijn buik willen doen.
Ik moet al dat spul niet in mijn lijf. Ouder worden hoort erbij en daar horen rimpels bij e.d. Vind het ook niet mooi,ik zie altijd snel wanneer iemand botox of iets heeft. Iemand die bijvoorbeeld 50+ is en rimpels laat weg spuiten ziet er zo onnatuurlijk uit vind ik. Laat de natuur lekker zn gang gaan en accepteer dat ouder worden erbij hoort. Zoiets als hangende oogleden die echt heel hinderlijk zijn vind ik dan weer een ander verhaal. Daar kun je klachten van krijgen als hoofdpijn en vermoeide ogen. Dat is gewoon super hinderlijk en snap dat mensen daar wel iets aan laten doen maar dat is niet om er zo zeer jonger uit te zien maar dus het ongemak er van. Maar injecties enzo,nee... Ik vind het niks.
Ik ga dan aan de bindweefselmassage! Wat ik lees is dat dit heel positief werkt tegen rimpels enzo.... Gezicht en decolleté gisteren laten doen en rug en schouders. Was proefkonijn van iemand in opleiding maar het beviel me goed.
Buiten mogelijk eens een ooglift (wanneer ze té ver zijn gaan hangen) blijf ik verder weg van cosmetische chirurgie om de veroudering te lijf te gaan. Mogelijk dat we in de toekomst met onze jongste overwegen om een kleine cosmetische ingreep te laten doen. Zij heeft een vrij groot hemangioom (aardbeivlek) in de vorm van een "badeendje", ter grootte van 6-7 cm, boven haar tepel. Er wordt altijd gezegd dat zon vlek rond het zesde jaar weg zou moeten zijn... maar nu ze vier is, is de vlek nog altijd niet gekrompen. Onze huisarts gaf twee jaar geleden al dat cosmetische chirurgie een optie is. Zelf ben ik er niet direct voor, maar een van de motivaties van de HA was: het is een meisje en het zit op een plek waar een meisje evt psychisch last van zou kunnen krijgen.
Ik heb mijn striae laten behandelen en ik ben zeer blij dat ik dit heb gedaan. Ik zit er ook aan te denken om mijn wallen te laten behandelen maar vind het toch een beetje een eng idee om iets aan mijn gezicht te doen!
Ik zeg niet direct dat ik nooit iets zou laten doen. Ben nu 25, dus het is voorlopig niet aan de orde. Maar ik lijk nogal op mijn vader en heeft ontzettende hangende oogleden, waardoor hij veel norser en vermoeider lijkt. Mocht ik dat ook krijgen, zou ik toch wel een ooglidcorrectie overwegen. Met dingen als lippen opspuiten enzo heb ik niet zoveel.
Tja het hoort erbij hè...! Ik zou geen ingrepen ondergaan, door de pijn en door de kosten. Anders zou ik het wel kunnen overwegen.
Ik zou gerust botox willen, vooral voor mijn fronsrimpel. Vriend van mijn man is plastisch chirurg die het op zich wel voor een vrienden prijs wil doen. Bij zijn vrouw doet hij het ook en dat ziet er super natuurlijk uit!
Eerst maar eens afwachten hoe alles verandert als ik ouder word, voor ik er iets over kan zeggen. Gewoon wat ouder worden met wat rimpels lijkt me niet zo erg, maar echt hangende oogleden over bijvoorbeeld een rare diepe fronsrimpel, misschien dat ik daar wel iets aan zou laten doen. Wel zit ik na te denken over een borstvergroting. Wel pas nadat ik klaar ben met kinderen krijgen, dan misschien als cadeautje aan mezelf . Door de zwangerschap en borstvoeding heb ik verschillende maten kunnen 'uitproberen', helaas is er nu maar heel weinig van overgebleven.
Ik zit inderdaad te overwegen om Botox te gebruiken voor mijn frons rimpel(s) tussen mijn ogen en mijn voorhoofd. Ik zou eerst de rimpel tussen mijn ogen laten doen en daarna als het daadwerkelijk een mooi effect geeft mijn voorhoofd laten doen.
Door mijn zwangerschappen weet ik nu trouwens wel dat ik nooit een borstvergroting zou doen. Jarenlang ben ik ontevreden geweest met mijn cup A, maar die grote borsten tijdens de zwangerschap/bv vind ik eigenlijk best onhandig. Zo ben ik mijn A'tje toch nog gaan waarderen
Ik ben aan het sparen voor een borstvergroting, ook ben ik aan het overwegen om iets aan mijn wallen te laten doen. Ik ben niet hoor, als je ontevreden bent en het je echt gelukkiger maakt waarom niet.