Hey meiden, Heb ff een heel vreemd vraagje! Het is net alsof ik de schopjes van m'n baby soms hoog in m'n vagina voel... mijn vorige zwangerschap had ik dit enkel de laatste week voor m'n bevalling, gezien ik dit kindje verloren ben aan 23 weken, ben ik nu wel angstig... Hebben jullie dit ook al gevoeld? Is dit dan enkel op het eind van de zwangerschap of voelden jullie dit ook al eerder? Liefs Kirby
Ik heb het ook eerder gevoeld ja, daar voelde ik het bij mijn eerste eigenlijk voor het eerst de schopjes dus het kan best..
Ja dat heb ik ook... Ik snap ook niet wat dat is ik vroeg me eerst af of dat wel schopjes waren maar ik zou niet weten wat het anders zou kunnen zijn...
Hoi, Ik heb het ook en heb mijn vk gevraagd dat het normaal is om richting mijn bekkenbodem het kindje voelen bewegen. En het komt regelmatig voor zei ze. Groetjes Anna
ik heb dat een hele tijd gehad, dat was echt geen lekker gevoel. gelukkig is het nu over omdat de kleine nu met haar hoofd naar beneden ligt.
Had ik ook vanaf hij begon te schoppen. Nu bijna niet meer omdat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt! Kan geen kwaad volgens mijn gyne!
Ik voel het kindje daar ook heel vaak, ook vaak richting darmen zeg maar. In het begin dacht ik dus ook dat dat darmgerommel was, maar na een week bedacht ik dat dat mijn kindje moest zijn. Aangezien mijn placenta aan de buikzijde ligt, voel ik het toch nog toe vaker inwendig bewegen dan uitwendig. Groetjes Simone
Bedankt voor jullie antwoorden hoor! Voel me nu al iets geruster! Maandag toch de gyn een belletje geven voor alle zekerheid! Liefs Kirby
Mijn kindje is ingedaald rond de 31e week. Voelde het voor die tijd ook in mijn vagina. Nu voel ik het nog steeds als ze schopt, dan dreunt haar hoofdje door tot in mijn muisje....Kan het soms ook gewoon aan de buitenkant voelen.. Jaha....het is een levendige meid..
Hallo, Ik ben blij te lezen dat ik dus niet de enige ben. Ik voel nu sinds een week ook schopjes in de buurt van mijn vagina. Ik dacht eerst dat er misschien iets niet goed zou zijn of zo omdat ik verder nog geen leven heb gevoeld maar dit zal het kindje dan toch zijn denk ik. Verder voel ik nog helemaal niets van leven. Voelen jullie dit de hele dag door of af en toe? Ik voel het nl meestal als ik 's avonds thuis kom van mijn werk soms tijdens het eten, daarna als ik op de bank zit en vooral als ik daarna in mijn bedje lig. Ben benieuwd wanneer jullie het voelen. Ik vind het in ieder geval geen prettig gevoel dus hopelijk blijft dat niet te lang zo. Groetjes, Fleur
Gewoon beetje vindingrijk zijn he Ik heb er in ieder geval nog geen ervaring mee, met die lage schopjes.
Voelen jullie je kindje iedere dag of ook weleens een dag niet? Ik heb het nl sinds een week iedere avond wel gevoeld en nu gisteravond en vanavond niet, is dit normaal? Groetjes, Fleur
ik hhad dit de hele zwangerschap bleek op het laast het hoofdje te zijn wat iedere keer heen en weer schoof...
Ik had het ook al vrij vroeg, soms lijkt het net alsof het voetje er aan de onderkant uit kan komen. Fleur30, vanaf 28 weken hoef je de baby pas elke dag te voelen, voor die tijd kan het zo gebeuren dat je hem/haar een dag of wat langer niet voelt.