Weet niet of ik het hier nou kwijt mag..maar vraag me af of iemand dit herkent... Ik hoor mezelf dus steeds zoemend als ik praat... Echt heeeeeel irritant... Vroeg me af of meer mensen dit welleens hebben...? en enig idee wat t is?
ik heb dit weleens gehad als ik op stap was geweest ofzo.. heb je er altijd al last van gehad op pas sinds kort? ben je misschien recent blootgesteld aan herrie?
hm neej niet op stap geweest of herrie ofzo; als ik o pstap ben geweest is het ook meer een pieptoon... nu hoor ik steeds mezelf echt zoemend als ik praat , gewoon mijn eigen stem die dus vervormd klinkt...
Ja dat is ook mijn idee als ik het zo lees. Misschien is het een idee om je neus te sprayen en zo je neusholte mooi te ontstoppen dit neemt de druk weg in je oren en kan opluchting geven. Beterschap ermee. Groetjes Taby.
het kan ook zijn dat er een haartje naar binnen is gegroeid als je er last van blijft houden zal ik er even naar laten kijken als ik jou was (meld me vriend hij is audicien zelf zou ik het niet weten)
als je een continue zoem hoort, kan dit ook tinnitus zijn. heb jij ook last van je evenwicht toevallig? (ik ben logopedist, welke zich ook met gehoor bezighouden)
n@bengel tis niet constant aanwezig hoor alleen als ikzelf praat..(ik mezelf dus zoemend als ik praat) beetje vaag uit te leggen...
misschien een keer je oren uit laten spuiten bij de huisarts...wellicht oorsmeer..diep in het gehoor succes