wat draag je na je bevalling ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lil, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik vroeg me af wat je nou draagt na dat je bevallen bent?
    Trek je dan nog je zwangerschaps broeken aan, want dat buikje ben je natuurlijk niet 123 kwijt!

Hoe zit dat :D

2. Iva12

Iva12 Lid

11 apr 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    De eerste dagen waarschijnlijk alleen joggingbroeken enzo, lekker lui. Ik droeg na mijn eerste na anderhalve week mn spijkerbroeken weer. Na de 2e heb ik toch echt wel een week of 10 positiebroeken mogen dragen helaas. Ondanks dat ik de 14 kilo die ik was aangekomen in zwangerschap na precies 1 week weer kwijt was. Was ks misschien scheelt dat ook? Hield er wel wat huid aan over hihi. Ps heb mt 42-44

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik droeg eerst vooral een joggingbroek, huisbroek etc. Alles van zachte stof. Richting einde kraamweek met eerste rondje buiten zwangerschapsjeans aangedaan.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Dit. Eerste keer buiten droeg ik een jurkje met een legging. Na drie weken droeg ik weer mijn eigen spijkerbroeken.

5. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Joggingbroeken en positiebroeken. Nu nog, maar dan vooral ivm mijn wond.

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.117
    293
    83
    Hier eerst ook mn zwangerschapsbroeken nog aangehad. De week na de bevalling liep ik in een kort broekje rond. Een groter maatje dan ik normaal heb. Heerlijk. Bij mij was het dan ook 30+. Dus dan is een korte broek helemaal lekker.

Verder had ik veel rokjes aan. Nu pas ik steeds meer mn eigen broeken.

7. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

De eerste dagen pyjama/joggingbroek en na een dag of drie gewoon m'n oude jeans, maar ik kwam nooit veel aan tijdens de zs'en

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb een aantal dagen mijn zw joggingbroek aangehad. :) daarna zw jeans, en ben na 2 weken weer 'gewone' broeken gaan dragen.

Liefs,

Deel Deze Pagina