Ik vroeg me af wat je nou draagt na dat je bevallen bent? Trek je dan nog je zwangerschaps broeken aan, want dat buikje ben je natuurlijk niet 123 kwijt! Hoe zit dat
De eerste dagen waarschijnlijk alleen joggingbroeken enzo, lekker lui. Ik droeg na mijn eerste na anderhalve week mn spijkerbroeken weer. Na de 2e heb ik toch echt wel een week of 10 positiebroeken mogen dragen helaas. Ondanks dat ik de 14 kilo die ik was aangekomen in zwangerschap na precies 1 week weer kwijt was. Was ks misschien scheelt dat ook? Hield er wel wat huid aan over hihi. Ps heb mt 42-44
Ik droeg eerst vooral een joggingbroek, huisbroek etc. Alles van zachte stof. Richting einde kraamweek met eerste rondje buiten zwangerschapsjeans aangedaan.
Dit. Eerste keer buiten droeg ik een jurkje met een legging. Na drie weken droeg ik weer mijn eigen spijkerbroeken.
Hier eerst ook mn zwangerschapsbroeken nog aangehad. De week na de bevalling liep ik in een kort broekje rond. Een groter maatje dan ik normaal heb. Heerlijk. Bij mij was het dan ook 30+. Dus dan is een korte broek helemaal lekker. Verder had ik veel rokjes aan. Nu pas ik steeds meer mn eigen broeken.
De eerste dagen pyjama/joggingbroek en na een dag of drie gewoon m'n oude jeans, maar ik kwam nooit veel aan tijdens de zs'en
Ik heb een aantal dagen mijn zw joggingbroek aangehad. daarna zw jeans, en ben na 2 weken weer 'gewone' broeken gaan dragen. Liefs,