Dit jaar tot dusver 3x geweest...en dan eigenlijk alleen omdat die vriendin liever daar afspreekt dan thuis. Zo blijft het ook leuk denk ik, vaker spreekt me ook niet echt aan en alleen is ook lastig voor me omdat als er wat met zoontje is ik er niet heen kan klimmen/klauteren/kruipen, wegens lichamelijke ongemakken. En jij?
We hebben hier een binnenspeeltuin met een hele mooie grote buitenspeeltuin erbij. Daar zijn we dit jaar 2x geweest met de verjaardag van de kinderen en in denk dat we daar dit jaar nog 1 of misschien 2x heen gaan. Ben ik ook wel nieuwsgierig hoe vaak je daar zelf heen gaat.
Ik? Het verschilt nogal per winter en zomer. Maar in de winter (of in de zomer die we nu hebben) gemiddeld 1 a 2x per maand denk ik. Het is hier overigens ook gecombineerd mer buitenspeeltuin, dus met wisselvallig weer is het ideaal. De kinderen vinden het er fantastisch.
Hier nu al een jaar niet geweest. Oudste gaat nu naar school en jongste vindt buiten ook al super leuk, dus niet echt een 'noodzaak' meer. Maar binnenspeeltuin hier is wel heel mooi, ook buiten een heel groot stuk met water en strandje. Echt top! Gaan we vast binnenkort wel weer eens naartoe
Verschilkend met slecht weer denk ik wel 2 keer per maand en met mooi weer gaan we eigenlijk bijna niet. Zoon vind het super leuk en wij stiekem ook.