JEEEEEEEEEEEJJJJ Sinds gister,20:10, ben ik officieel gediplomeerd paraveterinair.(dierenartsassistente) WHOEHOEE 4 jaar lang naar school gegaan en stage's gelopen op verschillende bedrijven. Met kind, huishouden, fulltime werkende man,5 huisdieren (de laatste weken met zwangere buik) Trots op mezelf!!!!! Moest t ff kwijt
Gefeliciteerd hoor, met een schouderklopje Het zal zwaar geweest zijn. Hopelijk vind je (na de bevalling enzo) een leuke baan. Of heb je al uitzicht op iets?
Nee nog niet. Ik ga de eerste paar maanden lekker thuis zitten met de kleine en dan intussen zoeken. Kan alle kanten op met dit diploma, misschien ga ik straks bij een dierenarts solliciteren die in de dierentuin werkt.
Gefeliciteerd! ik mag hetzelfde diploma bijna in ontvangst nemen, doe nu 4 jaar versneld in 1. Ook best pittig met werk gezin en huishouden. Leuk werk he? maar alleen zo jammer dat het super super slecht verdiend..
Gefeliciteerd! Ik heb het papiertje al jaren op zak. Maar ik heb helaas nooit een passende baan kunnen vinden, dat is echt heel moeilijk. Maar ik hoop dat je snel wat vind.
Gefelicteerd, wat supergoed zeg!! Ik wilde eigenlijk ook altijd iets met dieren doen maar het is er niet van gekomen. Ik volg nu een thuisstudie Medische Terminologie In ieder geval heel veel succes met het vinden van een baan, volgens mij is er niet zo heel veel werk in?
Gefeliciteerd! Ik heb het papiertje ook al jaren, maar geen passende baan in kunnen vinden helaas. Hoop voor jou dat je dat wel lukt!
het is al ontzettend moeilijk om een goed stageadres te vinden, en een baan is al helemaal een enorme uitdaging! Maar t kan ook te maken hebben met welke regio, waar je woont. Weet iig als je bijv in Artis stage wil lopen of werken dit bijna onmogelijk is! MAAR het is idd heel erg leuk werk!! al vind ik de sfeer op veel praktijken minder leuk. je bent als assistente toch vaak degene die veel informatie weet en nog meer handelingen doet, vooral als paraveterinair, je ontzettend ondergewaardeerd wordt.