zijn dit voorweeen en is het begonnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door denise23, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    al 3 dagen last van een vreselijk zeurend gevoel in onderbuik en onderrug alsof ik elk moment flink ongesteld ga worden.
    gisteravond uit eten geweest bij de griek en vanacht tot half 2 wakker gelegen van het maagzuur, vanmorgen overgegeven..
    ik heb nu nog steeds dat zeurende gevoel maar ook flinke harde buiken erbij en soms echt pijnlijke steken thv de baby...
    is dit voorwerk of zou het begonnen zijn?

het is mn 2e zwangerschap maar bij de 1e ben ik ingeleid en heb ik alleen maar rugween gehad en niks in mn buik..

2. tuc

tuc Niet meer actief

hmm moeilijk te zeggen, wij voelen natuurlijk niet wat jij voelt. Wat je omschrijft herken ik wel van de 1e zwangerschap, het waren eerst voorweeen die bijna 3 weken geduurd hebben, maar ook op de dag van de bevalling voelde dat zo. Je zou eens moeten kijken of er een bepaalde regelmaat inzit qua tijd.

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier al bijna 3 weken zo nu en dan flauw zeurende pijn en elke avond harde buiken. Zegt dus niet zoveel over of de bevalling daadwerkelijk begint.

4. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Het kan wel, hoeft niet. Ik heb al sinds kerst dan weer pijnlijke harde buiken, gemene steken, zeer onregelmatige weeen en volgens de ctg van gisteren net als bij de tweede regelmatige weeen die ik eigenlijk niet voel, behalve als een beetje strak gevoel. Kortom, rommelt hier al drie weken en ben vandaag precies een week overtijd :D

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En hoe is het nu?

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dit heb ik ook al zo'n 2 weken. De gyn zei tegen mij: al lijkt het nu niet zo, er komt echt een moment dat het ineens WEL doorzet!

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    gisteren de hele dag last gehad van dat ongi gevoel in buik en rug maar ook hele pijnlijke harde en smentrekkende buiken.. ging er echt van zweten, kreeg het er heel warm van.. toen in bad geweest en het leek iets af te zakken maar 's avonds was het weer helemaal terug.. in bed vanaf 10 uur nog een uur wakker gelegen met regelmatige rugweeen maar uiteindelijk toch in slaap gevallen...
    ik voel ons meisje ook erg weinig dus ik hou t wel goed in de gaten!

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    laten we het hopen!!

9. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    noord-brabant
    net terug uit het ziekenhuis.... na gisteren de hele dag (voor)weeen te hebben gehad in buik en rug had ik vandaag mn meisje nog maar 1 keer gevoeld.. alleen vanmorgen rond half 10, daarna niet meer... vk kon het hartje vinden maar wilde me voor alle zekerheid doorsturen naar ziekenhuis voor ctg en echo voor vruchtwater en placenta.. na een half uur aan de ctg vonden ze mn meisje nog te rustig, dus toen nog even op mn zij aan de ctg en toen werd het wat beter gelukkig.. ze hebben het vermoeden dat ze veel aan het slapen was! de gyn is nog langsgeweest voor de echo, vruchtwater en placenta prima, het is wel een klein babytje, namelijk 2950 gram! maar goed, ons meisje maakt het prima!! evt zondag nog een keer voor ctg en anders maandag weer naar de vk!

Deel Deze Pagina