Playlist voor de bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bubi, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    hahahahahaha en voor direct na de bevalling it's my birthday and i'll cry if i want to!

bij mijn eerste bevalling dacht ik vooraf geen muziek. tijdens de bevalling wilde ik juist muziek. hand zelfs een trance nummer in mijn hoofd. tweede had ik een cd bij me met alle muziek die ik op dat moment leuk vond... we hebben de cd niet gebruikt omdat ik juist niet die muziek wilde horen.. nu dus een paar cd's mee met verschillende soorten muziek. of ik ze ga gebruiken geen idee!
    en over teksten die misschien niet zo geschikt zijn voor vl of ziekenhuis personeel... die hebben denk ik gewoon pech. ik ga luisteren wat ik wil of juist niet luisteren wat ik wil. ze zijn wel wat gewend hoor :)

2. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Hihi, moest lachen om dit topic, zelf zit ik te denken wat ik mee zal nemen qua afleiding, dit omdat ze me woensdagochtend gaan inleiden, en moet me dinsdagavond daarvoor al melden, dus had zoiets van tjaaa .. Voor hetzelfde geld lukt het niet, zit je daar de hele dag uit je neus te vreten haha!

3. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    misschien een zak chips meenemen dan :p dan kan je dat eten inplaats van uit je neus! :p:p

heel veel suc6 woensdag!!

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik had heel wijs een ander set kleding mee waarin ik zou bevallen een boek mee puzzelboekje, maar heb me niet omgekleed en dacht al helemaal niet aan lezen of puzzelen wel stond de tv aan maar tijdens het ehte bevallen moest hij toch echt uit want was herrie whaha

5. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Haha Tasha, een zak chips zou me heerlijk lijken! Maar is nu net iets wat ik niet mag op het moment. Houd zeer veel vocht vast dus eet zo min mogelijk zout hihi!

6. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn vriend zette muziek van Solomon Burke op, omdat dat lekker rustig en soulful is, en hij weet dat ik daar heel veel van hou. Beviel heel goed, ik vond die muziek goed passen bij het bevallen in de nacht.

Ik zou me echt niet druk maken over een zinnetje over marijuana of zo. Alsof de vk daarop gaat letten... Bob Marley lijkt me heel geschikt voor een bevalling, word je in elk geval lekker ontspannen van.
    (toen ik zwanger was van jongste, vond ik Sexy Bitch echt geweldig. Heb dat vaak en hard meegezongen. En we vinden dit nog steeds een leuk nummer om samen op te dansen, alleen vind ik het wat minder charmant als ze mee gaat zingen.... dat nummer kan dus echt eigenlijk niet :D Rehab vinden we ook leuk.)

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het enige wat ik wilde tijdens de bevalling was complete stilte! Ik moest op het eind tijdens de uitdrijving naar een andere verloskamer (ik werd klinisch). Daar stond heel gezellig de radio aan. Ik riep toen direct 'die muziek moet UIT!'.

Ik had van tevoren niet kunnen bedenken hoe graag ik het stil wilde hebben. Zodra de telefoon van de verloskundige af ging, werd ik al onrustig. Ik heb ook bijna de hele bevalling mijn ogen dicht gehad.

Van te voren had ik bedacht welke kleding ik zou aantrekken bij de bevalling zodat ik er een beetje netjes bij zou liggen. Haha ik heb de hele bevalling in me nakie gelegen, het interesseerde me geen biet!

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb inderdaad een zak chips weggekkaand, maar nádat ik een ruggeprik had gehad. Ook stond gewoon 3fm op en heb ik nog tot ongeveer de persfase vrolijk gefacebookt.

Voor de ruggeprik kon ik echt niets verdragen, moest iedereen zijn kop houden, radio uit en gordijnen dicht.

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wij hadden een aantal CD' s mee en overdag tijdens het preppen voor inleiden de radio aan.

Elbow is en blijft mijn favoriet, ook de arts assistent en het personeel kon die muziek wel waarderen.

Overdag kwam Pappillion van Editors veel langs op de radio en dat is echt mijn " beval" liedje.

De muziek in de OK stond te zacht en was volgens mij Sky Radio dat vond ik iets minder.

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Whahahaha RELAX! Take it Eaaaaaaaaasy , cause there is nothing that we can, t do. OMG Als het zou helpen..... :p (die is van Mika )

Deel Deze Pagina