Dames, Morgen gaan wij voor een weekend naar center parcs Zandvoort met onze zoon van 4 maanden. Nu heb ik 2 vragen: 1: zit er standaard een kinderbedje in het huisje en zo ja, wat voor kinderbedje is dit? (Ledikant of campingbedje) 2: we gaan voor het eerst zwemmen met de kleine; waar moet ik op letten en wat moet ik sowieso meenemen? Alvast bedankt!!
Zou morgen in ieder geval even bellen met center parcs om na te gaan wat de faciliteiten zijn, met betrekking tot zwemmen heb ik geen advies voor je. Heel veel plezier!
Vraag 2, zwemluiers! Verder vind ik zo'n floater heel handig, missch verhuren ze die. Verder shampoo, zeep, hydrofielen om af te drogen. En 2 baddoeken. 1 voor gebruik tijdens na zwemmen. 1 voor gebruik na douchen en tijdens afdrogen. Verder gewoon luiertas spul Vraag 1, kan ik niet mee helpen
Zover ik weet hebben alle 4 en meer persoons huisjes standaard een kinderbedje wat voor soort dat kan ik je helaas niet zeggen.
Ik zou zelf een campingbed meenemen. De oudere huisjes van centerparcs hebben zo'n voor de oorlogs campingbed en ik vind het zelf hygiënischer dan een bedje waar tig vreemde kinderen in hebben kwijlen en snotteren
Volgens mij zit er standaard een campingbedje bij... Anders kn je die zo erbij vragen... Maar ik neem altijd zijn eigen campingbedje mee vind ik toch wat hygienischer... Met zwemmen tja, let erop dat je niet te lang gaat... Een half uurtje is echt voldoende vaak. Mede door de akoustiek in een zwembad is het al snel te veel voor zo'n kleintje... Neem voldoende zwemluiers mee, stapel hydrofiele luiers, twee handdoeken... Lekkere warme (en makkelijk aan te trekken) kleertjes voor na het zwemmen... Wij nemen altijd een joggingabroekje met een fleece truitje mee... Luiers voor na het zwemmen... Wat drinken (voor na het zwemmen)
Ik was een paar weken geleden bij center parcs, wij hadden een ledikantje. Staan volgens mij standaard in elk huisje.... Ons zoontje heeft daar heerlijk in geslapen, hadden wel ons eigen beddengoed mee. Voor het zwemmen is zo'n zwembandje leuk!
Haha na ik denk dat mijn man jullie zal ontvangen dan..hij werkt de avonddienst, hij is floormanager guestservice( wij noemen t gewoon groepleider beveiliging haha) dus hij ontvangt de mensen...dus als je een kale grote man ziet, doe maar de groetjes van desert...hij weet niet hoe ik hier heet haha Hij zegt een campingbedje...Maar hij slaapt half, dus pin me er niet op vast haha Ik zou zeker zwemluiers meenemen en een handdoek mee naar binnen voor als je kleintje t koud krijgt..
De meeste campinbedjes zikn vervangen voor de uitklapbare ledikant versie. Mocht je nog wel een camoingbedje treffen bel je.de receptie, die kunnen.dat vast voor je regelen. Veel plezier!
Een poosje terug zijn wij in de Eemhof geweest en idd uitklapbare ledikantjes met een goed matrasje. Wij hadden zelf alleen een schuim matrasje bij ons en eigen beddegoed. Matrasjes van daar hebben namelijk zo'n plastic hoes.
Wel grappig dat veel mensen eigen camping bedje mee nemen omdat ze dit hygiënischer vinden . Terwijl je juist in de eerste jaren van de kindertijd je immuunststeem opbouwt !! En zelf lig je toch ook in een bed waar tig anderen zelfs meer dingen hebbene liggen doen dan alleen snotteren en kwijlen hihihihi LoL :-D
Ik ben vorige week naar cp geweest. Kei mooi houten uitklap ledikant met goed matras erbij, mooier dan zijn bed thuis. In het zwembad kun he gratis een zwemvest voor je kind lenen. Wil je wat anders dan kun je dat ter plekke kopen.
Je zit wel in een 4-persoonshuisje toch? (2-persoons is niet geschikt met baby.) Daar is standaard wel een campingbedje of ledikantje aanwezig. Wel zelf beddengoed meenemen. En zwemmen, lekker veel handdoeken/hydrofielluiers, in de centerparcs parken waar ik geweest ben, hadden ze ook maxicosi's in het zwembad, maar die zijn van plastic (logisch). Dus daar had ik dan een lekker dikke handdoek in gedaan bijv. Verder kan je zo'n floater meenemen, maar mijn kinderen vonden dat 3x niks. Gewoon lekker met papa of mama op de arm. Maar dat is natuurlijk gewoon even bekijken. Veel plezier!
Zwemmen; wij zijn vorige maand in Landal geweest, onze jongste was toen 2 maanden. Geen probleem, wij zijn niet zo moeilijk Een zwemband en een lekkere doek om hem daarna even in te wikkelen. En zwemluiers natuurlijk. Je merkt vanzelf wel wanneer je kleintje het zat begint te worden. Ze worden vaak wat rozig van het zwemmen. Wat ik van Landal erg fijn vond was dat er van die maxicosi's stonden waar je je kindje in kon leggen. Zo konden wij met de oudste 2 nog even lekker lang plezier maken want die kleine sliep wel. Die hadden we een paar meter verderop staan zodat we wel het zicht hadden maar toch ook lekker met de oudsten mee konden doen. Veelpezier en geniet ervan !