Probeer al sinds gisteren wat artikelen te betalen , via ideal. Maar het scherm ' bevriest' en kan dus niet verder. Hieronder een foto met voorbeeld .Ik kom dus niet op het scherm waar ik m'n naam kan invoeren. Ik heb de app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd , maar werkt ook niet. Meer mensen die hier last van hebben??
Heb je al op op ideal geklikt, dus dat je nog een keer extra bevestigd als het ware? Dit doe ik volgens mij altijd en dan gaat hij verder naar het volgende scherm. Heb gisteravond via de app nog wat met Ideal betaald.
Ja alles geprobeerd, maar lukt niet. Heb nu uiteindelijk gewoon via de website betaald, ipv via de app. Is alleen lastig op m'n mobiel, kleine letters haha. En moest m'n i-dentifier weer uit het stof halen. Maar het probleem is nog niet opgelost , wil gewoon via de app kunnen betalen . Dus als iemand een oplossing weet???
Ah jammer te lezen dat het daarmee niet opgelost was, wek fijn dat het inmiddels via de site gelukt is. Helaas geen andere tips voor je, hopelijk heeft iemand anders die.