Dames met een Nespresso...? Ik heb wel eens ergens Nespresso gedronken (smaak Livanto) en die vond ik echt erg lekker. Maar, nu hebben wij een espresso apparaat waar losse bonen ingaan. Nu zoek ik een merk koffiebonen die qua smaak een beetje op die Livanto lijken. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Kijk eens bij Verse koffiebonen en filterkoffie bestel je online bij Koffiebranderij Fascino - Verse koffiebonen en filterkoffie bestel je online bij Koffiebranderij Fascino daar bestellen wij onze koffie.
Bedankt voor de tip Kipjetok, ik heb gisteren al even gekeken. En welke koffie hebben jullie dan? Verder nog dames die tips hebben?
Ik koop altijd alleen de Livanto. Heeeeeeeerlijke koffie! Hiervoor had ik een koffiezetapparaat en kocht de koffieboontjes van Perla (AH eigen merk) met mokka smaak. Komt een heeeeel klein beetje in de buurt. Livanto heeft een meer houtachtige gekarameliseerde smaak, denk dat het best lastig is om die te vinden.
Ik haal me koffie altijd bij de golden coffee box heerlijk en veel soorten. Boot Koffie / The Golden Coffee Box